Odată cu dezvoltarea industriei, s-a observat o creştere şi a gradului de poluare a Terrei. De aceea, este normal ca oamenii să fie conştienţi de importanţa preocupării pentru mediu şi să nu aştepte apariţia unei catastrofe naturale pentru a acţiona în favoarea planetei. Un exemplu elocvent este cel al inundaţiilor ce au loc mai ales primăvara, după topirea zăpezilor. Deseori apar în mass-media ştiri cu privire la acestea. Majoritatea oamenilor încep să priceapă motivele apariţiei acestor calamităţi naturale, abia atunci când văd imagini, filmări, reportaje din aceste zone cu calamitate, sau mai grav atunci când sunt victime ale acestora şi deja este prea târziu. Marketingul ecologic este extrem de important, deoarece el poate potenţa în mod eficient conţinutul şi procesele ciclului bazat pe ecologie şi informaţie, mai ales la nivelul tehnologiilor şi aplicaţiilor. El este astfel menit să oprească deteriorarea mediului, să îmbunătăţească viaţa şi să prezerve natura şi calitatea vieţii pe Pământ.
With the development of the industry, there was an increase and pollution of the Earth. Therefore, it is normal for people to be aware of the importance of environmental concerns and not wait for the occurrence of a natural disaster to act for the planet. An example is found mainly spring flooding after snowmelt. Often appear in the news media thereof. Most people begin to understand reasons for the occurrence of these natural disasters, just when I see images, videos, reports on these areas calamity or grave , when their victims and it is already too late. Environmental marketing is extreme important because it can effectively potentiate the content and processes based on ecological cycle and information, especially in the technologies and applications. It is thus intended to stop environmental damage, improve lives and preserve the nature and quality of life on Earth.