IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Rolul și influența marketingului ecologic în cadrul activității întreprinderii

Show simple item record

dc.contributor.author CĂRBUNE, Natalia
dc.date.accessioned 2022-02-18T07:16:16Z
dc.date.available 2022-02-18T07:16:16Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation CĂRBUNE, Natalia. Rolul și influența marketingului ecologic în cadrul activității întreprinderii. In: Noosfera. Revista ştiinţifică de educaţie, spiritualitate şi cultură ecologică, 2014, N. 10, pp. 87-90. ISSN 1857-3517. en_US
dc.identifier.issn 1857-3517
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/19427
dc.description.abstract Odată cu dezvoltarea industriei, s-a observat o creştere şi a gradului de poluare a Terrei. De aceea, este normal ca oamenii să fie conştienţi de importanţa preocupării pentru mediu şi să nu aştepte apariţia unei catastrofe naturale pentru a acţiona în favoarea planetei. Un exemplu elocvent este cel al inundaţiilor ce au loc mai ales primăvara, după topirea zăpezilor. Deseori apar în mass-media ştiri cu privire la acestea. Majoritatea oamenilor încep să priceapă motivele apariţiei acestor calamităţi naturale, abia atunci când văd imagini, filmări, reportaje din aceste zone cu calamitate, sau mai grav atunci când sunt victime ale acestora şi deja este prea târziu. Marketingul ecologic este extrem de important, deoarece el poate potenţa în mod eficient conţinutul şi procesele ciclului bazat pe ecologie şi informaţie, mai ales la nivelul tehnologiilor şi aplicaţiilor. El este astfel menit să oprească deteriorarea mediului, să îmbunătăţească viaţa şi să prezerve natura şi calitatea vieţii pe Pământ. en_US
dc.description.abstract With the development of the industry, there was an increase and pollution of the Earth. Therefore, it is normal for people to be aware of the importance of environmental concerns and not wait for the occurrence of a natural disaster to act for the planet. An example is found mainly spring flooding after snowmelt. Often appear in the news media thereof. Most people begin to understand reasons for the occurrence of these natural disasters, just when I see images, videos, reports on these areas calamity or grave , when their victims and it is already too late. Environmental marketing is extreme important because it can effectively potentiate the content and processes based on ecological cycle and information, especially in the technologies and applications. It is thus intended to stop environmental damage, improve lives and preserve the nature and quality of life on Earth. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Liberă Internaţională din Moldova en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject industrie en_US
dc.subject poluare en_US
dc.subject marketing ecologic en_US
dc.subject industry en_US
dc.subject pollution en_US
dc.subject environmental marketing en_US
dc.title Rolul și influența marketingului ecologic în cadrul activității întreprinderii en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account