Show simple item record

dc.contributor.author GANEA, Victoria
dc.date.accessioned 2023-04-28T11:12:25Z
dc.date.available 2023-04-28T11:12:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation GANEA, Victoria. Management și marketing. Partea 1: Note de curs. Partea 1. Fac. Electronică și Telecomunicații. Dep. Telecomunicații și Sisteme Electronice: Tehnica UTM, 2023, 94 p. ISBN 978-9975-45-929-7. ISBN 978-9975-45-930-3 (Partea I). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-929-7
dc.identifier.isbn 978-9975-45-930-3
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/22666
dc.description Fişierul ataşat conţine: Cuprins, Introducere, Bibliografie. Textul integral al publicaţiei poate fi accesat pe site-ul http://library.utm.md. Accesul prin logare este valabil pentru studenţi, masteranzi, doctoranzi şi cadre didactice UTM. en_US
dc.description.abstract Notele de curs sunt concepute pentru a dezvolta abilități și competențe de a interpreta corect cererea și oferta pe piață, luarea deciziilor în companie, aplicarea în practică a funcțiilor managementului în contextul menținerii unei culturi organizaționale sustenabile. Pentru fiecare subiect în parte este expus materialul teoretic relevant și posibilitățile de dezvoltare a abilităților de analiză a comportamentului consumatorului; înțelegerii metodelor de protecție a consumatorului în concordanță cu cele mai moderne strategii și sisteme de control al situației de pe piață; dezvoltarea abilităților de aplicare a strategiilor și tacticilor manageriale în companiile autohtone etc. Notele de curs sunt destinate studenților anului IV, învățământ cu frecvență la zi, programele de studiu 0714.1 Tehnologii și sisteme de telecomunicații și 0714.2 Rețele și software de telecomunicații, pentru însușirea disciplinei Management și marketing în electronică și telecomunicații. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject consumatori en_US
dc.subject managementul firmei en_US
dc.subject marketing en_US
dc.title Management și marketing. Partea 1: Note de curs en_US
dc.type Learning Object en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account