IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Conţinutul şi importanţa studierii macromediului de marketing al întreprinderii din sfera construcţiilor de imobil locativ

Show simple item record

dc.contributor.author ROTARU, Olesea
dc.contributor.author CHIRIAC, Lilia
dc.date.accessioned 2022-03-14T06:59:57Z
dc.date.available 2022-03-14T06:59:57Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation ROTARU, Olesea, CHIRIAC, Lilia. Conţinutul şi importanţa studierii macromediului de marketing al întreprinderii din sfera construcţiilor de imobil locativ. In: Studia Universitatis Moldaviae. Ser. Ştiinţe Exacte şi Economice, 2013, N. 2(69), pp. 152-158. ISSN 1857-2073. en_US
dc.identifier.issn 1857-2073
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/19614
dc.description.abstract Mediul de marketing se referă la factorii şi forţele care afectează abilitatea unei firme de a stabili şi menţine relaţii de succes cu clienţii. Există trei elemente-cheie pentru mediul de marketing, şi anume: mediul intern, micromediul şi macromediului. Cunoaşterea şi studierea macromediului de marketing al întreprinderii sunt foarte importante, deoarece permite companiei să fie mereu la curent cu toate schimbările factorilor externi şi să încerce să controleze aceşti factori. en_US
dc.description.abstract The marketing environment refers to factors and forces that affect a firm’s ability to build and maintain successful relationships with customers. There are three key elements to the marketing environment which are the internal environment, the microenvironment and the macroenvironment. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Moldova en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject clienţi en_US
dc.subject piaţă imobiliară en_US
dc.subject market en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject business en_US
dc.subject customers en_US
dc.subject real estate market en_US
dc.title Conţinutul şi importanţa studierii macromediului de marketing al întreprinderii din sfera construcţiilor de imobil locativ en_US
dc.title.alternative The content and importance of studying marketing macroenvironment of the company in the sphere of real estate construction en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account