IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Sporirea calităţii testului docimologic prin analiza rezultatelor testării

Show simple item record

dc.contributor.author ŞIȘIANU, Ala
dc.date.accessioned 2020-10-07T08:07:01Z
dc.date.available 2020-10-07T08:07:01Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation ŞIȘIANU, Ala. Sporirea calităţii testului docimologic prin analiza rezultatelor testării. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională. 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 15-19. ISSN 1810-6455. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/10492
dc.description.abstract Articolul conține o scurtă descriere a dezvoltării itemilor testului docimologic şi o analiză a răspunsurilor la itemi, pentru îmbunătăţirea acestora. Sperăm că lucrarea va contribui la o mai bună înţelegere a procesului de concepere a itemilor şi a beneficiilor acestora, a importanţei validării răspunsurilor la itemi. Dezvoltarea itemului şi validarea răspunsului la item sunt procese noi, dinamice, care au nevoie de o teorie unificată pentru scrierea/formularea itemilor şi validarea cercetării. Fără îndoială, elaborarea itemilor continuă să fie un act extrem de creativ. Din moment ce utilizatorii de test conştientizează modul în care rezultatele testului ar trebui sau nu folosite, putem creşte calitatea testelor prin dezvoltarea raţională şi eficientă a itemului şi a procedurilor de validare a răspunsului la item, descrise în articol. Articolul conține o scurtă descriere a dezvoltării itemilor testului docimologic şi o analiză a răspunsurilor la itemi, pentru îmbunătăţirea acestora. Sperăm că lucrarea va contribui la o mai bună înţelegere a procesului de concepere a itemilor şi a beneficiilor acestora, a importanţei validării răspunsurilor la itemi. Dezvoltarea itemului şi validarea răspunsului la item sunt procese noi, dinamice, care au nevoie de o teorie unificată pentru scrierea/formularea itemilor şi validarea cercetării. Fără îndoială, elaborarea itemilor continuă să fie un act extrem de creativ. Din moment ce utilizatorii de test conştientizează modul în care rezultatele testului ar trebui sau nu folosite, putem creşte calitatea testelor prin dezvoltarea raţională şi eficientă a itemului şi a procedurilor de validare a răspunsului la item, descrise în articol. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Centrul Educaţional PRO DIDACTICA en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject teste docimologice en_US
dc.title Sporirea calităţii testului docimologic prin analiza rezultatelor testării en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account