dc.contributor.author | GORAŞ-POSTICĂ, Viorica | |
dc.contributor.author | PĂDURE, Daniela | |
dc.date.accessioned | 2020-10-07T07:32:57Z | |
dc.date.available | 2020-10-07T07:32:57Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | GORAŞ-POSTICĂ, Viorica, PĂDURE, Daniela. Referinţe analitice pe marginea GRALE III: Raportul global asupra învăţării şi educaţiei adulţilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională. 2017, nr. 3(103), pp. 25-28. ISSN 1810-6455. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/10484 | |
dc.description.abstract | Studiul include o abordare analitică şi critică a Raportului global asupra învăţării şi educaţiei adulţilor, evidenţiindu-se impactul celor două procese asupra sănătăţii şi stării de bine a acestora. De asemenea, se abordează în mod comparativ rata de angajabilitate a adulţilor pe piaţa muncii, viaţa lor socială şi comunitară, precum şi participarea civică The study includes an analytical and critical approach of the Global Report on Adult Learning and Education, highlighting the impact of these two processes on their health and wellbeing. It also addresses the comparative rate of adults’ employability in the labor market and their civic participation in social and community life. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Centrul Educaţional PRO DIDACTICA | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | adulteducation | en_US |
dc.subject | adult learning | en_US |
dc.subject | sustainable development | en_US |
dc.title | Referinţe analitice pe marginea GRALE III: Raportul global asupra învăţării şi educaţiei adulţilor | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: