IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Aplicarea strategiilor didactice interactive in formarea competenţelor profesionale teoretice in invăţământul superior

Show simple item record

dc.contributor.author CAZAC-SCOBIOALA, Viorica
dc.contributor.author ADASCALIȚA-CRIGAN, Lucia
dc.date.accessioned 2020-09-30T07:34:56Z
dc.date.available 2020-09-30T07:34:56Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation CAZAC-SCOBIOALA, Viorica, ADASCALIȚA-CRIGAN, Lucia. Aplicarea strategiilor didactice interactive in formarea competenţelor profesionale teoretice in invăţământul superior. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică. 2015, nr. 4(27), pp. 90-96. ISSN 2345-1408. en_US
dc.identifier.issn 2345-1408
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/10140
dc.description.abstract Lucrarea prezintă rezultatele studiului de aplicare a strategiilor didactice interactive în formarea competenţelor profesionale teoretice în învăţământul superior la disciplinele cu caracter artistic cu dominanţă teoretică, dar și tehnic. Metodele interactive incluse în studiu au fost aplicate atât la desfășurarea activităţilor didactice tradiţionale „faţă în faţă” cât și la distanţă, utilizând instrumentele și tehnicile învăţământului „e-learning” prin platforma „Moodle UTM” și în forma mixtă de organizare a procesului didactic. Aplicarea strategiilor interactive și-a confirmat eficienţa apreciată prin indicatorii cuantificabili: prezenţa la evaluările curente și cele finale, media finală pe grupe academice, rata de promovare a disciplinei, numărul de lucrări de cercetare cu participări la manifestări știinţifice naţionale și internaţionale, participări și incluziuni în proiecte etc. en_US
dc.description.abstract The paper presents the results of the application of interactive teaching strategies in theoretical professional training in higher education in artistic disciplines with theoretical dominance, and in the technical ones. The interactive methods included in the study were applied in teaching activities both traditional „face to face” and remote - using the tools and techniques of „e-learning” through the „Moodle UTM” platform as well as a mixed form of organizing the teaching process. The efficiency of the application of interactive strategies is confirmed and estimated by quantifiable indicators, such as: attendance at current and final evaluations, final average mark of separate academic groups, the disciplines passing rate, number of research papers with participation in local and international scientific events and projects.
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject strategii didactice interactive en_US
dc.subject competenţe en_US
dc.subject e-learning en_US
dc.subject învăţământ superior en_US
dc.subject interactive teaching strategies en_US
dc.subject competences en_US
dc.subject higher education en_US
dc.title Aplicarea strategiilor didactice interactive in formarea competenţelor profesionale teoretice in invăţământul superior en_US
dc.title.alternative Application of interactive teaching strategies in higher education in professional theoretical training en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account