dc.contributor.author | CAZAC-SCOBIOALA, Viorica | |
dc.contributor.author | ADASCALIȚA-CRIGAN, Lucia | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T07:34:56Z | |
dc.date.available | 2020-09-30T07:34:56Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | CAZAC-SCOBIOALA, Viorica, ADASCALIȚA-CRIGAN, Lucia. Aplicarea strategiilor didactice interactive in formarea competenţelor profesionale teoretice in invăţământul superior. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică. 2015, nr. 4(27), pp. 90-96. ISSN 2345-1408. | en_US |
dc.identifier.issn | 2345-1408 | |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/10140 | |
dc.description.abstract | Lucrarea prezintă rezultatele studiului de aplicare a strategiilor didactice interactive în formarea competenţelor profesionale teoretice în învăţământul superior la disciplinele cu caracter artistic cu dominanţă teoretică, dar și tehnic. Metodele interactive incluse în studiu au fost aplicate atât la desfășurarea activităţilor didactice tradiţionale „faţă în faţă” cât și la distanţă, utilizând instrumentele și tehnicile învăţământului „e-learning” prin platforma „Moodle UTM” și în forma mixtă de organizare a procesului didactic. Aplicarea strategiilor interactive și-a confirmat eficienţa apreciată prin indicatorii cuantificabili: prezenţa la evaluările curente și cele finale, media finală pe grupe academice, rata de promovare a disciplinei, numărul de lucrări de cercetare cu participări la manifestări știinţifice naţionale și internaţionale, participări și incluziuni în proiecte etc. | en_US |
dc.description.abstract | The paper presents the results of the application of interactive teaching strategies in theoretical professional training in higher education in artistic disciplines with theoretical dominance, and in the technical ones. The interactive methods included in the study were applied in teaching activities both traditional „face to face” and remote - using the tools and techniques of „e-learning” through the „Moodle UTM” platform as well as a mixed form of organizing the teaching process. The efficiency of the application of interactive strategies is confirmed and estimated by quantifiable indicators, such as: attendance at current and final evaluations, final average mark of separate academic groups, the disciplines passing rate, number of research papers with participation in local and international scientific events and projects. | |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Academia de Muzică, Teatru și Arte Plastice | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | strategii didactice interactive | en_US |
dc.subject | competenţe | en_US |
dc.subject | e-learning | en_US |
dc.subject | învăţământ superior | en_US |
dc.subject | interactive teaching strategies | en_US |
dc.subject | competences | en_US |
dc.subject | higher education | en_US |
dc.title | Aplicarea strategiilor didactice interactive in formarea competenţelor profesionale teoretice in invăţământul superior | en_US |
dc.title.alternative | Application of interactive teaching strategies in higher education in professional theoretical training | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: