| dc.contributor.author | ANTOCI, Arina | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-29T06:55:28Z | |
| dc.date.available | 2025-10-29T06:55:28Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | ANTOCI, Arina. Tehnologii de comunicare în educația universitară: o analiză filosofică a schimbărilor pedagogice. In: Educația și învățământul extrașcolar: elemente de convergență formal-nonformal. Conferință științifică cu participare internațională în domeniul învățământului extrașcolar, ediția a 3-a, Chișinău, 6-7 decembrie 2024. Chișinău, 2025, pp. 141-148. ISBN 978-9975-62-863-1. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-62-863-1 | |
| dc.identifier.uri | https://repository.utm.md/handle/5014/33588 | |
| dc.description.abstract | Lucrarea examinează impactul tehnologiilor de comunicare asupra educației universitare prin prisma schimbărilor pedagogice generate de integrarea acestor instrumente digitale. Se explorează dimensiunile filosofice ale transformărilor în relația profesor-student și adaptarea metodelor tradiționale la noile platforme de învățare. Analiza subliniază influențele asupra formării gândirii critice și interacțiunii sociale în contextul digital, evidențiind provocările și oportunitățile oferite de tehnologia modernă. În final, lucrarea propune o reflecție asupra modului în care filosofia educației poate contribui la utilizarea etică și eficientă a tehnologiilor de comunicare în scop pedagogic. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
| dc.subject | tehnologii de comunicare | en_US |
| dc.subject | educație universitară | en_US |
| dc.subject | schimbări pedagogice | en_US |
| dc.subject | gândire critică | en_US |
| dc.subject | filosofie a educației | en_US |
| dc.title | Tehnologii de comunicare în educația universitară: o analiză filosofică a schimbărilor pedagogice | en_US |
| dc.title.alternative | Communication technologies in university education: a philosophical analysis of pedagogical shifts | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: