IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Tehnologii de comunicare în educația universitară: o analiză filosofică a schimbărilor pedagogice

Show simple item record

dc.contributor.author ANTOCI, Arina
dc.date.accessioned 2025-10-29T06:55:28Z
dc.date.available 2025-10-29T06:55:28Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation ANTOCI, Arina. Tehnologii de comunicare în educația universitară: o analiză filosofică a schimbărilor pedagogice. In: Educația și învățământul extrașcolar: elemente de convergență formal-nonformal. Conferință științifică cu participare internațională în domeniul învățământului extrașcolar, ediția a 3-a, Chișinău, 6-7 decembrie 2024. Chișinău, 2025, pp. 141-148. ISBN 978-9975-62-863-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-62-863-1
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/33588
dc.description.abstract Lucrarea examinează impactul tehnologiilor de comunicare asupra educației universitare prin prisma schimbărilor pedagogice generate de integrarea acestor instrumente digitale. Se explorează dimensiunile filosofice ale transformărilor în relația profesor-student și adaptarea metodelor tradiționale la noile platforme de învățare. Analiza subliniază influențele asupra formării gândirii critice și interacțiunii sociale în contextul digital, evidențiind provocările și oportunitățile oferite de tehnologia modernă. În final, lucrarea propune o reflecție asupra modului în care filosofia educației poate contribui la utilizarea etică și eficientă a tehnologiilor de comunicare în scop pedagogic. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject tehnologii de comunicare en_US
dc.subject educație universitară en_US
dc.subject schimbări pedagogice en_US
dc.subject gândire critică en_US
dc.subject filosofie a educației en_US
dc.title Tehnologii de comunicare în educația universitară: o analiză filosofică a schimbărilor pedagogice en_US
dc.title.alternative Communication technologies in university education: a philosophical analysis of pedagogical shifts en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account