IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Subject "marketing"

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Subject "marketing"

Sort by: Order: Results:

  • CHIRIAC, Lilia; SUVAC, Natalia (Tehnica UTM, 2015)
    In the market economy, in the situation of competiton, political and social changing, enterprises should develop an action plan that provides the opportunityto evaluate the effectiveness of business, to control the expenses ...
  • CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Locul esenţial in cadrul activităţii de marketing il ocupă elaborarea şi implementarea strategiilor de marketing adecvate pieţei şi nu in ultimul rand, efectuarea auditului de marketing cu scopul perfecţionării activităţii ...
  • CAPBĂTUT, Victoria; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    Brandul reprezintă acea imagine care apare în conştiinţa consumatorului, care reprezintă un element important în activitatea de marketing a firmei. Iar noi ca consumatori trebuie să conştientizăm diferenţa dintre marcă şi brand.
  • VREME, Iuliana; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    În acest articol tindem să vă relatăm în ce constă conceptul de marketing şi importanţa lui în activitatea firmei. Este relatat procesul de transmitere a informaţiei de la producător la consumator. Sunt descrise principalele ...
  • GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2013)
    În condiţiile economiei de piaţă pentru promovarea produselor agenţii economici recurg la promovarea produselor prin utilizarea diferitor tipuri de publicitate, precum şi a diferitor canale de distribuire a publicităţii . ...
  • CAPBĂTUT, Victoria; GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2015)
    Ca orice teorie nouă marketingul continua să ţină pasul cu dezvoltările tehnologice. Ca urmare, după ce ne-a invadat cu mesaje pe toate canalele tradiţionale, atacă mai nou şi mediul virtual, în încercarea de a atrage şi, ...
  • PRUNICI, Sandra; CUCOȘ, Stela (Tehnica UTM, 2018)
    Marketingul serviciilor financiar bancare se particularizează, în esența, prin specificul politicii de produs. Spre deosebire de celelalte servicii, aceasta include produse bancare și servicii bancare ale căror caracteristică ...
  • CHILDESCU, Valentina; POPOVICI, Larisa (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Comerţul electronic a încetat să mai fie un vis irealizabil. El are loc acum, iar succesele sunt numeroase şi evidente. Impactul comerţului electronic asupra firmelor şi asupra societăţii va fi deosebit atât ca întindere, ...
  • CHILDESCU, Valentina; GUMENIUC, Ina (Tehnica UTM, 2013)
    Environmental protection is now a an essential condition for the proper functioning of any economic activities. But marketing and ecology are determined by multiple domains between relationships and connections

Search DSpace


Browse

My Account