IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Subject "brand"

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Subject "brand"

Sort by: Order: Results:

  • CAPBĂTUT, Victoria; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    Brandul reprezintă acea imagine care apare în conştiinţa consumatorului, care reprezintă un element important în activitatea de marketing a firmei. Iar noi ca consumatori trebuie să conştientizăm diferenţa dintre marcă şi brand.
  • GOIAN, Mariana (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Folosit aproape de întreaga comunitate a publicităţii din lume, branding-ul este un concept mult mai cuprinzător decît imaginea, cu care deseori este confundat. Deosebindu-se de numele generic, brandul oferă posibilitatea ...

Search DSpace


Browse

My Account