IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Author "POPOVICI, Larisa"

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Author "POPOVICI, Larisa"

Sort by: Order: Results:

  • POPOVICI, Larisa (Tehnica UTM, 2015)
    Neuromarketing is the study of how people's brains respond to advertising and other brand-related messages by scientifically monitoring brainwave activity, eye-tracking and skin response. For decades, marketers have sought ...
  • CHILDESCU, Valentina; POPOVICI, Larisa (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Comerţul electronic a încetat să mai fie un vis irealizabil. El are loc acum, iar succesele sunt numeroase şi evidente. Impactul comerţului electronic asupra firmelor şi asupra societăţii va fi deosebit atât ca întindere, ...
  • POPOVICI, Larisa (Tehnica UTM, 2014)
    Trăim într-o lume virtuală, într-un spaţiu fără delimitări geografice şi barierele culturale, unde timpul dictează progresul incredibil al omenirii. Apariţia Internetului a determinat transformări esenţiale în publicitate. ...

Search DSpace


Browse

My Account