IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Author "GANGAN, Andrei"

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Author "GANGAN, Andrei"

Sort by: Order: Results:

  • CAPBĂTUT, Victoria; GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2014)
    Noţiunea de risc este bine implantată în toate sferele de activitate ale omului. Însă sunt puţini cei care pot să-i definească esenţa şi rolul acestuia. Riscul de confuzie şi cel de asociere a apărut în domeniul marketingului, ...
  • GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2014)
    Cultura este cel mai important parametru ce determină viaţa de fiecare zi a populaţiei, precum şi a agenţilor economici, prin intermediul obiceiurilor şi tradiţiilor caracteristice dintr-o ţară, precum şi din cadrul anumitor ...
  • GORGAN, Natalia; GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2011)
    În procesul tranziţiei la economia de piaţă o problemă esenţială pentru Republica Moldova a constituit combaterea procesului inflaţionist. În lucrarea de faţă sunt evidenţiate formele de inflaţie, cauzele ei, precum şi ...
  • GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2015)
    Marketingul strategic presupune un şir complex de activităţi privind studierea aprofundată a pieţe in continuă modificare, şi selectarea acelor oportunităţi de afaceri, ce ar asigura un nivel stabil de venituri în perioadă ...
  • GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2011)
    La etapa actuală pentru economia naţională a Republicii Moldova apare necesitatea de a promova produsele autohtone. Aceasta ar asigura un nivel sporit de ocupare a agenţilor economici, a populaţiei. Ar asigura un nivel ...
  • GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2013)
    În condiţiile economiei de piaţă pentru promovarea produselor agenţii economici recurg la promovarea produselor prin utilizarea diferitor tipuri de publicitate, precum şi a diferitor canale de distribuire a publicităţii . ...
  • CAPBĂTUT, Victoria; GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2015)
    Ca orice teorie nouă marketingul continua să ţină pasul cu dezvoltările tehnologice. Ca urmare, după ce ne-a invadat cu mesaje pe toate canalele tradiţionale, atacă mai nou şi mediul virtual, în încercarea de a atrage şi, ...

Search DSpace


Browse

My Account