IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Author "CHILDESCU, Valentina"

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Author "CHILDESCU, Valentina"

Sort by: Order: Results:

  • DIMITROV, Mihaela; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Piaţa produselor farmaceutice prezintă anumite elemente specifice, in comparaţie cu pieţele pentru alte bunuri şi servicii, care limitează aplicarea deplină a mecanismelor economiei de piaţă bazate pe interacţiunea liberă ...
  • CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Locul esenţial in cadrul activităţii de marketing il ocupă elaborarea şi implementarea strategiilor de marketing adecvate pieţei şi nu in ultimul rand, efectuarea auditului de marketing cu scopul perfecţionării activităţii ...
  • EXARENCO, Ana; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2018)
    Chinchila este un mamifer rozător care face parte din familia Lagostomidelor (Mamalia, subclasa Theria, grupa Eutheria, ordinul Rodentia, subordinul Hystricomorpha, familia Chinchiliade) și este originar din America de ...
  • ZAIAŢ, Elena; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    Publicitatea este ştiinţa care ţine loc pe inteligenţă umană suficient de mult timp ca să storci nişte bani, scopul acesteia nu este acela de a enunţa date concrete despre un produs, ci de a vinde o soluţie sau un vis.Astfel, ...
  • CAPBĂTUT, Victoria; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    Brandul reprezintă acea imagine care apare în conştiinţa consumatorului, care reprezintă un element important în activitatea de marketing a firmei. Iar noi ca consumatori trebuie să conştientizăm diferenţa dintre marcă şi brand.
  • VREME, Iuliana; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    În acest articol tindem să vă relatăm în ce constă conceptul de marketing şi importanţa lui în activitatea firmei. Este relatat procesul de transmitere a informaţiei de la producător la consumator. Sunt descrise principalele ...
  • BODIU, Elena; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    Conţinutul acestui articol va confirma influienţa incertitudinii şi riscului în cadrul economiei de piaţă, atît la nivel global cît şi naţional, ca principalii factori ce impun inovativitatea şi dinamica decizională a ...
  • BACA, Olga; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2014)
    Într-o societate extrem de aglomerată cu nenumărate produse şi servicii, atenţia şi loialitatea clientului devin resurse extrem de valoroase. Deseori succesul unei companii depinde direct de modul în care aceasta tratează ...
  • BODIU, Elena; CHILDESCU, Valentina (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Conţinutul acestui articol descrie într-un mod succint importanţa departamentului de marketing în cadrul unităţii econimice şi va menţiona punctele forte care stau la baza unui sistem eficient al activităţilor de marketing, ...
  • CHIRIAC, Lilia; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2016)
    Positioning is ne of the most effective marketing instruments used to retain and attract new customers. Ensemble ways of positioning offers to company an effective development of economic activity, due to firm strategies ...
  • CHILDESCU, Valentina; POPOVICI, Larisa (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Comerţul electronic a încetat să mai fie un vis irealizabil. El are loc acum, iar succesele sunt numeroase şi evidente. Impactul comerţului electronic asupra firmelor şi asupra societăţii va fi deosebit atât ca întindere, ...
  • CHILDESCU, Valentina; GUMENIUC, Ina (Tehnica UTM, 2013)
    Environmental protection is now a an essential condition for the proper functioning of any economic activities. But marketing and ecology are determined by multiple domains between relationships and connections
  • VÎRTOSU, Vera; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    Sărăcia este un fenomen multidimensional constituit din: nivel redus de venituri, de consum şi de ocupare a forţei de muncă; alimentaţia insuficientă sau de calitate proastă; starea precară a sănătăţii; acces limitat la ...
  • GOLOVACI, Florin-Anastasie; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Republica Moldova este un stat agrar-industrial. Agricultura este unul dintre pilonii tradiţionali pentru economia Republicii Moldova. Un studiu realizat de Banca Mondială, arată insă că agricultura din Republica Moldova ...
  • CREŢU, Doina; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Small affairs represent the main source of economical growth. The financial politics promoted by Governement of Republic Moldova pas not only to encourage the small affairs but has to solve some problems whitch they face with.
  • BACA, Olga; REBENJA, Irina; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Tinerii sunt viitorul acestei ţări. Ei sunt partea entuziastă a acestui popor care au iniţiativă şi ambiţia pentru a face schimbări. Iar unul dintre domeniile cele mai importante este cu siguranţăeconomia care este mereu ...

Search DSpace


Browse

My Account