IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Author "CAPBĂTUT, Victoria"

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Author "CAPBĂTUT, Victoria"

Sort by: Order: Results:

  • CAPBĂTUT, Victoria; GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2014)
    Noţiunea de risc este bine implantată în toate sferele de activitate ale omului. Însă sunt puţini cei care pot să-i definească esenţa şi rolul acestuia. Riscul de confuzie şi cel de asociere a apărut în domeniul marketingului, ...
  • CAPBĂTUT, Victoria; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    Brandul reprezintă acea imagine care apare în conştiinţa consumatorului, care reprezintă un element important în activitatea de marketing a firmei. Iar noi ca consumatori trebuie să conştientizăm diferenţa dintre marcă şi brand.
  • CAPBĂTUT, Victoria; GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2015)
    Ca orice teorie nouă marketingul continua să ţină pasul cu dezvoltările tehnologice. Ca urmare, după ce ne-a invadat cu mesaje pe toate canalele tradiţionale, atacă mai nou şi mediul virtual, în încercarea de a atrage şi, ...

Search DSpace


Browse

My Account