IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Title

Browsing Articole ► Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor şi studenţilor (2010-2017) by Title

Sort by: Order: Results:

  • GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2015)
    Marketingul strategic presupune un şir complex de activităţi privind studierea aprofundată a pieţe in continuă modificare, şi selectarea acelor oportunităţi de afaceri, ce ar asigura un nivel stabil de venituri în perioadă ...
  • GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2011)
    La etapa actuală pentru economia naţională a Republicii Moldova apare necesitatea de a promova produsele autohtone. Aceasta ar asigura un nivel sporit de ocupare a agenţilor economici, a populaţiei. Ar asigura un nivel ...
  • POPOVICI, Larisa (Tehnica UTM, 2015)
    Neuromarketing is the study of how people's brains respond to advertising and other brand-related messages by scientifically monitoring brainwave activity, eye-tracking and skin response. For decades, marketers have sought ...
  • TURCULEŢ, Tatiana (Tehnica UTM, 2011)
    We live in an era of knowledge-based economy and globalization. In order to remain competitive at the international level, the European Union needs to boost education, research and innovation. Competitiveness is impossible ...
  • MAGDÎL, Nicolae; CRUCERESCU, Cornelia (Tehnica UTM, 2015)
    Energia regenerabilă are un rol vital în reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră și a altor forme de poluare, precum și în sporirea siguranţei unei ţări în aprovizionarea cu energie. O cotă de 20 % a energiilor ...
  • CIUMAC, Maria; MANOLE, Tatiana (Tehnica UTM, 2013)
    This article shows the importance of cash flow participation in enterprise management. Explain the advantages and disadvantages of organizing large cash balance and reduced cash. Presented models that can be applied to ...
  • VEREJAN, Nicolae (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Cet article représente une étude de l’influence des facteurs de production sur la croissance économique de l’économie de la République de Moldova . Il existe des analyses des taux la croissance économique et l’impact sur ...
  • GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2013)
    În condiţiile economiei de piaţă pentru promovarea produselor agenţii economici recurg la promovarea produselor prin utilizarea diferitor tipuri de publicitate, precum şi a diferitor canale de distribuire a publicităţii . ...
  • CAPBĂTUT, Victoria; GANGAN, Andrei (Tehnica UTM, 2015)
    Ca orice teorie nouă marketingul continua să ţină pasul cu dezvoltările tehnologice. Ca urmare, după ce ne-a invadat cu mesaje pe toate canalele tradiţionale, atacă mai nou şi mediul virtual, în încercarea de a atrage şi, ...
  • STECLARU, Dorina (Tehnica UTM, 2011)
    Pâinea este sursa de bază a alimentării, produs întrebuinţat zilnic, simbol, care ocupă locul central in toate religiile şi culturile. Sectorul de fabricare a produselor de panificaţie este unul din sectoarele principale ...
  • BODIU, Elena; CHILDESCU, Valentina (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Conţinutul acestui articol descrie într-un mod succint importanţa departamentului de marketing în cadrul unităţii econimice şi va menţiona punctele forte care stau la baza unui sistem eficient al activităţilor de marketing, ...
  • CUCOŞ, Stela; SCOBIOLA, Natalia (Tehnica UTM, 2011)
    Libertatea conştiinţei îi oferă omului dreptul nu numai de-a împărtăşi anumită confesiune, dar şi de a-şi schimba la dorinţă credinţa. Coexistenţa mai multor religii în teritoriu şi procesele de democratizare au drept ...
  • TALPA, Natalia; ȚURCAN, Rina (Tehnica UTM, 2018)
    Termenii de “antreprenoriat” și “antreprenor” au devenit din ce în ce mai utilizați în întreaga lume deoarece antreprenoriatul tinde să fie asociat cu dezvoltarea economică și bunăstarea unei națiuni. Activitatea antreprenorilor ...
  • ALBU, Doina-Cezara (Tehnica UTM, 2016)
    În economia de tranziție, monitorizarea și analiza pieței construcțiilor la fiecare etapă a ciclului de dezvoltare și a întreprinderilor ce o constitue prezintă interes și importanță atît pentru dministrația publică centrală, ...
  • BOSTAN, Natalia; MAMALIGA, Vasile (Tehnica UTM, 2015)
    Asigurarea reprezintă o operaţiune economico-financiară prin care partea denumită asigurător despăgubeşte, in cazul producerii unui eveniment nefast, partea denumită asigurat pentru o sumă de bani in conformitate cu ...
  • DOROFEEV, Liuba (Tehnica UTM, 2013)
    În acest articol se pune accentul pe evidenţierea şi analiza funcţiilor şi trăsăturilor specifice ale pieţei muncii din mediul rural al Republicii Moldova
  • CERNEI, Ion; MAMALIGA, Vasile (Tehnica UTM, 2015)
    Pîinea este unul din cele mai cunoscute produse alimentare, care are o istorie de mii de ani, datînd cu anii 8000 i.e.n.. Trecind prin multe etape de dezvoltare şi evoluţie a populaţiei ea a cunoscut diverse modificări, ...
  • BEJENARU, Lidia; ŞTEFÎRŢĂ, Natalia (Tehnica UTM, 2018)
    Între plasamentele instituţiilor de credit, pe primul loc se află creditele. Modul în care banca alocă fondurile pe care le gestionează poate influenţa în mod hotărâtor dezvoltarea economică atât la nivel local, cât şi ...
  • PRUNICI, Sandra; CUCOȘ, Stela (Tehnica UTM, 2018)
    Marketingul serviciilor financiar bancare se particularizează, în esența, prin specificul politicii de produs. Spre deosebire de celelalte servicii, aceasta include produse bancare și servicii bancare ale căror caracteristică ...
  • JULEA, Nicoleta; ȘTEFÎRȚĂ, Natalia (Tehnica UTM, 2018)
    Deci, factorii de decizie trebuie să ia în considerație faptul că indiferent dacă avem un buget excedentar sau unul deficitar,urmărindu-se reducerea șomajului prin creșterea cheltuielilor guvernamentale,ca singură soluție ...

Search DSpace


Browse

My Account