Show simple item record

dc.contributor.author GANGAN, Andrei
dc.date.accessioned 2019-08-07T09:07:19Z
dc.date.available 2019-08-07T09:07:19Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation GANGAN, Andrei. Necesitatea promovării produselor autohtone. In: Conferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldovei, 17 – 19 noiembrie, 2010. Chișinău, 2011, vol. 3, pp. 248-250. ISBN 978-9975-45-065-2. ISBN 978-9975-45-160-4 (Vol. 3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-065-2
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/4126
dc.description.abstract La etapa actuală pentru economia naţională a Republicii Moldova apare necesitatea de a promova produsele autohtone. Aceasta ar asigura un nivel sporit de ocupare a agenţilor economici, a populaţiei. Ar asigura un nivel sporit al veniturilor întreprinderilor, populaţiei şi a statului, ar deminua dificitul bugetar şi al balanţei de plăţi, precum şi ar diminua nivelul de sărăcie din ţară. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject produse autohtone en_US
dc.subject import en_US
dc.subject deficit bugetar en_US
dc.subject deficit a balanţei de plăţi en_US
dc.subject sărăcie en_US
dc.subject locuri de muncă en_US
dc.title Necesitatea promovării produselor autohtone en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account