IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Studiu de marketing al oportunităţilor investiţionale a tinerilor din R. Moldova

Show simple item record

dc.contributor.author CROITOR, Irina
dc.contributor.author RACOVIŢĂ, Lilia
dc.contributor.author MOLDOVANU-BĂTRÎNAC, Viorelia
dc.date.accessioned 2019-08-07T07:53:45Z
dc.date.available 2019-08-07T07:53:45Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation CROITOR, Irina, RACOVIŢĂ, Lilia, MOLDOVANU-BĂTRÎNAC, Viorelia. Studiu de marketing al oportunităţilor investiţionale a tinerilor din R. Moldova. In: Conferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldovei, 17 – 19 noiembrie, 2010. Chișinău, 2011, vol. 3, pp. 233-234. ISBN 978-9975-45-065-2. ISBN 978-9975-45-160-4 (Vol. 3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-065-2
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/4121
dc.description.abstract Articolul descrie dificultățile pe care le întălnesc tinerii din Republica Moldova, care doresc să se lanseze într-o afacere, lipsa cunoştinţelor despre modul cum trebuie lansată şi gestionată o afacere, lipsa unei discipline în învăţămîntul preuniversitar care ar stimula imaginaţia , inovaţia şi cultivarea calităţilor manageriale în elevi, corupţia, lipsa transparenţei, protecţionismul.
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject tineri en_US
dc.subject investiţii en_US
dc.title Studiu de marketing al oportunităţilor investiţionale a tinerilor din R. Moldova en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account