IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Impactul publicităţii asupra comportamentului consumatorului

Show simple item record

dc.contributor.author ZAIAŢ, Elena
dc.contributor.author CHILDESCU, Valentina
dc.date.accessioned 2019-04-24T08:23:12Z
dc.date.available 2019-04-24T08:23:12Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation ZAIAŢ, Elena, CHILDESCU, Valentina, Impactul publicităţii asupra comportamentului consumatorului. In: Conferința Tehnico-Științifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor și Studenților, Universitatea Tehnică a Moldovei, 15-17 noiembrie, 2012. Chișinău, 2013, vol. 3, pp. 520-521. ISBN 978-9975-45-249-6. ISBN 978-9975-45-251-9 (Vol.3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-249-6
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/2273
dc.description.abstract Publicitatea este ştiinţa care ţine loc pe inteligenţă umană suficient de mult timp ca să storci nişte bani, scopul acesteia nu este acela de a enunţa date concrete despre un produs, ci de a vinde o soluţie sau un vis.Astfel, faceţi o publicitate bună, dar nu una proastă. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject publicitate en_US
dc.subject marcă en_US
dc.subject firmă en_US
dc.subject produs en_US
dc.subject consumator en_US
dc.title Impactul publicităţii asupra comportamentului consumatorului en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account