IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Aspecte psihologice în proiectarea uniformei şcolare pentru băieţi pe grupe de vârstă

Show simple item record

dc.contributor IROVAN, Marcela
dc.contributor.author DANILA, Victoria
dc.contributor.author ISCHIMJI, Ana
dc.date.accessioned 2021-12-09T10:51:35Z
dc.date.available 2021-12-09T10:51:35Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation DANILA, Victoria, ISCHIMJI, Ana. Aspecte psihologice în proiectarea uniformei şcolare pentru băieţi pe grupe de vârstă. In: International Conference of Young Researchers: proc. ed. 10, 23 Nov. 2012, Chişinău, Republica Moldova, 2012, pp. 110. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/18328
dc.description.abstract Uniforma școlară în aspect educativ - psihologic are ca drept scop formarea unui confort a școlarului, ne făcând diferențierea de stare socială a fiecăruia, astfel fiecare elev poate ușor să intră în discuție cu fiecare dintre colegii săi. În cadrul lucrării date, s-a răspuns la următoarele obiective: evidențierea celor trei aspecte psihologice diferite ale copiilor pe grupe de vârstă; prezentarea aspectelor psihologice principale care trebuie luate în considerare la elaborarea produselor vestimentare pentru copii pe grupe de vârstă, elaborarea unor modele de uniformă școlară pe grupe de vârstă. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Asociaţia Tinerilor Cercetători din Moldova „PRO-Ştiinţa” en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject uniformă şcolară en_US
dc.title Aspecte psihologice în proiectarea uniformei şcolare pentru băieţi pe grupe de vârstă en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account