Show simple item record

dc.contributor.author GANGAN, Andrei
dc.date.accessioned 2021-09-22T12:02:51Z
dc.date.available 2021-09-22T12:02:51Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation GANGAN, Andrei. Cultura – ca factor ce determină consumul. In: Conferinţa Tehnico-ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, Universitatea Tehnică a Moldovei, 15-23 noiembrie, 2013. Chişinău, 2014, vol. 3, pp. 336-337. ISBN 978-9975-45-310-3. ISBN 978-9975-45-312-7 (Vol.3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-310-3
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/17265
dc.description.abstract Cultura este cel mai important parametru ce determină viaţa de fiecare zi a populaţiei, precum şi a agenţilor economici, prin intermediul obiceiurilor şi tradiţiilor caracteristice dintr-o ţară, precum şi din cadrul anumitor regiuni a acestora. Cultura este determinată de un şir de parametri. Cei mai importanţi sunt: naţionalitatea, religia, condiţiile climaterice, etc. În cadrul Moldovei putem evidenţia 3 zone culturale: Nordul, Centrul şi Sudul Moldovei. Aceste zone au particularităţi specifice culturale. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject cultură en_US
dc.subject subcultură en_US
dc.subject grup de referinţă en_US
dc.subject grup de apartenenţă en_US
dc.title Cultura – ca factor ce determină consumul en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account