Show simple item record

dc.contributor.advisor LITVIN, Aurelia
dc.contributor.author SOCHICHIU, Ghenadie
dc.date.accessioned 2025-11-11T14:40:02Z
dc.date.available 2025-11-11T14:40:02Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation SOCHICHIU, Ghenadie. Impactul promovarii asupra competitivitații. In: Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare: conferință științifică a studenților și masteranzilor, ediția a 5-a, 10-11 aprilie 2025, Cahul. Cahul: [S. n.], 2025 (Print-Caro), pp 113-115. ISBN 978-9975-88-135-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-88-135-7
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/33674
dc.description.abstract Acest articol analizează importanța activității promoționale ca element esențial al mixului de marketing, evidențiind rolul său în comunicarea eficientă între întreprinderi și consumatori. Sunt prezentate principalele forme de promovare – publicitatea, promovarea vânzărilor, relațiile publice, utilizarea mărcilor, manifestările promoționale și forțele de vânzare – precum și criteriile de clasificare ale acestora. Articolul subliniază necesitatea unei comunicări credibile, atractive și autoritare pentru consolidarea imaginii produselor și serviciilor. În a doua parte, sunt propuse strategii moderne de îmbunătățire a marketingului: optimizarea prezenței digitale, diversificarea canalelor de promovare, fidelizarea clienților și extinderea pieței prin parteneriate. Sunt evidențiate și indicatorii cheie pentru evaluarea eficienței campaniilor de marketing, cum ar fi traficul online, rata de conversie și rentabilitatea investiției. Implementarea acestor măsuri poate oferi întreprinderilor avantaje competitive și poate contribui la dezvoltarea durabilă prin crearea unei relații stabile și eficiente cu consumatorii. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea de Stat "Bogdan Petriceicu Hasdeu" din Cahul en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject promovare en_US
dc.subject publicitate en_US
dc.subject digitalizare en_US
dc.title Impactul promovarii asupra competitivitații en_US
dc.title.alternative The impact of promotion on competitiveness en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account