IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Strategii de marketing a produselor vitivinicole la Î.M. "Kazayak-Vin" S.A.

Show simple item record

dc.contributor.advisor DRUȚĂ, Vadim
dc.contributor.author ȘATULOV, Snejana
dc.date.accessioned 2025-09-02T17:04:40Z
dc.date.available 2025-09-02T17:04:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation ȘATULOV, Snejana. Strategii de marketing a produselor vitivinicole la Î.M. "Kazayak-Vin" S.A. Teză de master. Programul de studiu Oenologie, Enoturism şi Pieţe Viti-Vinicole. Conducător ştiinţific DRUȚĂ Vadim. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chișinău, 2023. en_US
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/33108
dc.description Fişierul ataşat conţine: Adnotare, Annotation, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract În teza de master este prezentată o cercetare în domeniul analizei strategiilor de marketing pentru produsele vitivinicole. Autorul a cercetat exportul, calitatea și competitivitatea produselor sectorului vitivinicol, a analizat volumul, țările partenere la export: țările CSI, țările UE și alte țări, precum și principalele băuturi alcoolice produse de către întreprinderea Kazayak-Vin S.A. S-au abordat problemele, soluționarea cărora va contribui la creșterea volumului și calității produselor sectorului vitivinicol. en_US
dc.description.abstract The master's thesis presents a research in the field of analysis of wine products marketing strategies. The author has studied the export, quality and competitiveness of the products of the wine sector, analyzed the volume, export partner countries: CIS countries, EU countries and other countries, as well as the main alcoholic beverages produced by Kazayak-Vin S.A. enterprise. The problems were addressed, the solution of which will contribute to increasing the volume and quality of the products of the wine sector. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject marketing en_US
dc.subject strategii de marketing en_US
dc.title Strategii de marketing a produselor vitivinicole la Î.M. "Kazayak-Vin" S.A. en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account