IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Convergenţa exigenţelor consumatorilor spre promovarea marketingului societal de către întreprinderile autohtone

Show simple item record

dc.contributor.author GRIGORAȘ, Maria
dc.date.accessioned 2025-08-21T08:19:48Z
dc.date.available 2025-08-21T08:19:48Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation GRIGORAŞ, Maria. Convergenţa exigenţelor consumatorilor spre promovarea marketingului societal de către întreprinderile autohtone. Economica. 2009, nr. 3(67), pp. 56-62. ISSN 1810-9136. en_US
dc.identifier.issn 1810-9136
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/33023
dc.description.abstract Pare paradoxal, dar între cerințele consumatorilor și ofertele producătorilor au existat dintotdeauna divergențe: ceea ce a făcut ca să existe, la momente diferite, diverse forme de piață: absorbția (piața vânzătorului) și presiunea (piața cumpără- torului). Dar formele extreme sau „pure” nu „produc” eficient pe termen lung, fiindcă unii subiecți sunt marginalizați și înregistrează pierderi, ceea ce-i face să pă răsească mediul de afaceri, de unde se poate conchide că existența unei afaceri se datorează posibilității de câștig a tuturor părților implicate. Consumatorii doresc să obțină cele mai bune produse la cele mai accesibile prețuri, iar antreprenorii doresc să obțină cele mai mari venituri - formulă evazivă nedefinită , însă , dacă se analizează ca un proces economic, în profunzime s-ar putea să existe formula succesului, bazată şi pe un compromis, definit sub conceptul de marketing societal. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.language.iso en
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject întreprinderi en_US
dc.subject promovarea vânzărilor en_US
dc.subject satisfacția consumatorului en_US
dc.subject tehnici de marketing en_US
dc.subject enterprises en_US
dc.subject consumer satisfaction en_US
dc.subject sales promotion en_US
dc.subject marketing techniques en_US
dc.title Convergenţa exigenţelor consumatorilor spre promovarea marketingului societal de către întreprinderile autohtone en_US
dc.title.alternative The convergence of consumers’fairness towards societal marketing development by national entreprises en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account