dc.contributor.author | RAEVSKAIA, Irina | |
dc.date.accessioned | 2024-12-09T13:20:39Z | |
dc.date.available | 2024-12-09T13:20:39Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | RAEVSKAIA, Irina. Impactul gamificării în motivarea angajaților. In: Marketingul şi logistica în era digitală: Seminar ştiinţific naţional, dedicat aniversării 60 de ani al UTM, 18 octombrie 2024. Universitatea Tehnică a Moldovei, Facultatea Inginerie Economică şi Business, Departamentul Teorie Economică şi Marketing. Chișinău: Tehnica-UTM, 2024, pp. 130-134. ISBN 978-9975-64-481-5 (PDF). | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-9975-64-481-5 | |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/28838 | |
dc.description.abstract | Metodele tradiţionale de motivare constată din ce în ce mai puţin succes, de unde şi apare nevoia companiilor de a se orienta spre metode noi, diferite, adaptate profilului psihologic al noilor generaţii. O metodă interesantă de creștere a implicării angajaților este transformarea locului de muncă în joc, și aceasta devine una dintre cele mai actuale tendințe în HR. Angajații pot beneficia în mod semnificativ de programe de gamificare, ce creează un mediu în care se simt recunoscuți și recompensați pentru performanțele lor, chiar și dincolo de compensații și beneficii. Folosind gamificarea, managerii de resurse umane și subalternii acestora pot crea o forță de muncă mai creativă, mai plină de satisfacții și mai atenți. În acest context, gamificarea a venit ca o soluție de succes, practicată deja cu rezultate în unele dinte cele mai mari organizații la nivel mondial. | en_US |
dc.description.abstract | Traditional methods of motivation are less and less successful, hence the need for companies to turn to new, different methods adapted to the psychological profile of the new generations. An interesting method of increasing employee engagement is turning the workplace into a game, and this is becoming one of the hottest trends in HR. Employees can benefit significantly from gamification programs that create an environment where they feel recognized and rewarded for their achievements, even beyond compensation and benefits. By using gamification, HR managers and their teams can create a more interactive, rewarding and attentive workforce. In this context, gamification has come as a successful solution, already implemented with results in some of the largest organizations globally. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Universitatea Tehnică a Moldovei | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Marketingul şi logistica în era digitală: Seminar ştiinţific naţional, dedicat aniversării 60 de ani al UTM, 18 octombrie 2024; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | motivare | en_US |
dc.subject | gamificare | en_US |
dc.subject | satisfacție | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | gamification | en_US |
dc.subject | satisfaction | en_US |
dc.title | Impactul gamificării în motivarea angajaților | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: