Universitatea Tehnică a Moldovei; Facultatea Inginerie Economică și Business; Departamentul Teorie Economică și Marketing(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
În culegere sunt prezentate articolele participanților la seminarul ştiinţific naţional, dedicat aniversării a 60 de ani ai UTM, organizat de Universitatea Tehnică a Moldovei la 18 octombrie 2024.
TRIFONOVA, Larisa(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
This article explores the transformative changes in marketing communications strategies brought about by digital advancements. The author examines how companies have shifted from traditional marketing methods to a more ...
RAEVSKAIA, Irina(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
Metodele tradiţionale de motivare constată din ce în ce mai puţin succes, de unde şi
apare nevoia companiilor de a se orienta spre metode noi, diferite, adaptate profilului psihologic al noilor generaţii. O metodă ...
GANGAN, Andrei(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
Economia Moldovei, ca și economia oricărui stat din lume, trece prin transformări serioase, determinate de utilizare tehnologiilor informaționale în diverse domenii. Utilizarea tehnologiilor informaționale în marketing ...
ISPRAVNIC, Daria(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
Articolul discută problemele auditului marketingului, înțeles ca o funcție care se află în vârful ciclului de management. Scopul imediat al acestui articol este de a prezenta rezultatele cercetărilor privind utilizarea ...
MÎRZA, Sergiu(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
The provision of material resources is a complex economic process that involves determining the material needs of wine producers, organizing the circulation and judicious use of resources (aiming to continuously optimize ...
SOROCEANU, Igor(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
Înainte ca în Republica Moldova să se fi înregistrat o evoluție în domeniul electoral, a fost necesar de o serie de reforme modernizatoare, care au drept scop în prim-plan exprimarea voinței poporului în cadrul alegerilor ...
TRIFONOVA, Larisa(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
This article explores the impact of the Digital Single Market on marketing activities within the European Union. The Digital Single Market is a strategic initiative of the EU aimed at creating an integrated digital space ...
REMEȘOVSCHI, Natalia(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
Asistăm astăzi unui dinamism fără precedent, cu un mediu concurențial acerb, schimbări în comportament, perspective și stil de viață. Companiile caută constant modalități nu doar de a supraviețui, ci și de a-și crește ...
OBERŞT, Ala(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
În articol se examinează impactul noilor instrumente digitale asupra procesului modern de recrutare, subliniind rolul acestora în sporirea competitivității și sustenabilității organizaționale. Principalele obiective includ ...
SÂRBU, Olga(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
În condițiile contemporane, marketingul digital devine un element central în promovarea produselor ecologice, sprijinirea dezvoltării durabile a întreprinderilor. În Republica Moldova, unde dezvoltării durabile și protecției ...
MUNTEANU, Tatiana(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
Google My Business reprezintă o platformă avansată, concepută de Google pentru a sprijini organizațiile în gestionarea și optimizarea prezenței lor online. Această platformă favorizează atât companiile, cât și utilizatorii, ...
NIREAN, Elena(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
Logistica sustenabilă este esențială pentru a proteja mediul înconjurător și pentru a nu compromite șansele de dezvoltare a generațiilor următoare. Aceasta contribuie la reducerea emisiilor de carbon, economisirea resurselor ...
GANGAN, Iulian(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
Ecological awareness also involves a deep understanding of the impact of human activities on ecosystems and climate change. Environmental education often starts at a young age, in schools and communities, and continues ...
MOROI, Elena(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
E-commerce is one of the most important and dynamic economic sectors of the modern world. In the context of rapidly evolving technology and changing consumer behavior, the importance of e-commerce is becoming increasingly ...
BUZDUGAN, Adriana(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
The primary purpose of this study is to gauge how digital platforms are able to contribute to public health and healthy lifestyles within the Republic of Moldova. Health related behaviors have become more simplified with ...
BURBULEA, Rodica; MEMEȚ, Diana(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
Inteligența artificială (IA) joacă un rol crucial în multe industrii, având aplicații care transformă modul în care lucrăm, trăim și interacționăm cu tehnologia. Dezvoltarea inteligenței artificiale a condus la progrese ...
CHIPER, Carolina(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
Succesul în orice domeniu al activității socio -economice poate fi asigurat doar prin utilizarea rațională și eficientă a resurselor umane. În acest sens, este deosebit de important ca toate activitățile din acest domeniu ...
BÎZU, Călin-Lucian(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
The digital economy and society are strategic objectives of the European Commission, as they represent preconditions for a context conducive to innovation, growth and com- petitiveness. From 2021, the digital skills strategy ...
PASTIU, Carmen Adina; MUNTEAN, Andreea; MAICAN, Silvia(Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
Neuromarketing research is constantly expanding, offering new insights into how companies can gain a competitive advantage. Globally, the evolution of this field is marked by technological progress and a better understanding ...