Show simple item record

dc.contributor.author OBERŞT, Ala
dc.date.accessioned 2024-12-09T08:40:38Z
dc.date.available 2024-12-09T08:40:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation OBERȘT, Ala. Tehnologii de recrutare în era digitală. In: Marketingul şi logistica în era digitală: Seminar ştiinţific naţional, dedicat aniversării 60 de ani al UTM, 18 octombrie 2024. Universitatea Tehnică a Moldovei, Facultatea Inginerie Economică şi Business, Departamentul Teorie Economică şi Marketing. Chișinău: Tehnica-UTM, 2024, pp. 92-97. ISBN 978-9975-64-481-5 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-481-5
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/28831
dc.description.abstract În articol se examinează impactul noilor instrumente digitale asupra procesului modern de recrutare, subliniind rolul acestora în sporirea competitivității și sustenabilității organizaționale. Principalele obiective includ evaluarea eficienței unor instrumente precum sistemele de urmărire a candidaților (ATS), platformele bazate pe inteligență artificială și canalele de recrutare prin rețele sociale, cum ar fi LinkedIn. Aceste instrumente simplifică procesul de selecție și atragere a candidaților, automatizează sarcinile repetitive și permit analiza datelor în timp real, îmbunătățind astfel eficiența și reducând costurile. Prin alinierea practicilor de recrutare la obiectivele strategice ale organizației și promovarea unui proces inclusiv și fără prejudecăți, aceste instrumente digitale transformă recrutarea într-o funcție strategică, bazată pe date, luând în considerare cerințele mediului competititv. en_US
dc.description.abstract The article examines the impact of advanced digital tools on modern recruitment, emphasizing their role in enhancing organizational competitiveness and sustainability. Key objectives include assessing the effectiveness of tools such as Applicant Tracking Systems (ATS), AI-powered platforms, and social media recruitment channels like LinkedIn. These tools streamline candidate sourcing and selection, automate repetitive tasks, and enable real-time data analysis, ultimately improving efficiency and reducing costs. By aligning hiring practices with strategic organizational goals and promoting an inclusive, bias-reduced process, these digital tools transform recruitment into a data-driven, strategic function in today's competitive environment. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.relation.ispartofseries Marketingul şi logistica în era digitală: Seminar ştiinţific naţional, dedicat aniversării 60 de ani al UTM, 18 octombrie 2024;
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject recrutare en_US
dc.subject inteligență artificială (AI) en_US
dc.subject automatizare en_US
dc.subject recruitment en_US
dc.subject artificial intelligence (AI) en_US
dc.subject digital transformation en_US
dc.title Tehnologii de recrutare în era digitală en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account