IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Facultatea Electronică şi Telecomunicaţii by Subject "marketing"

Browsing Facultatea Electronică şi Telecomunicaţii by Subject "marketing"

Sort by: Order: Results:

  • GANGAN, Silvia; GRIŢCO, Maria (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2020)
    Notele de curs sunt adresate studenţilor specialităţilor 0714.1 Tehnologii și Sisteme de Telecomunicații, 0714.2 Rețele și Software de Teleconunicații, 0710.1 Inginerie şi Management în Telecomunicaţii, cu formele de studii ...
  • PADURE, Natalia; BINZARI, Dumitrita (Tehnica UTM, 2012)
    In a world overrun with marketing messages, the next wave of marketing technology will cut through the clutter, building automated marketing campaigns that address your customers’ wants and needs individually. The result: ...
  • GANEA, Victoria (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2023)
    Notele de curs sunt concepute pentru a dezvolta abilități și competențe de a interpreta corect cererea și oferta pe piață, luarea deciziilor în companie, aplicarea în practică a funcțiilor managementului în contextul ...
  • PETREA, Daniela; PICICUROV, Silvia; PULBERE, Veronica (Tehnica UTM, 2017)
    Conform definiției lui Philip Kotler marketingul este “un proces social și managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obțin ceea ce le este necesar și doresc prin crearea, oferirea și schimbul de produse și ...

Search DSpace


Browse

My Account