Domeniul de studiu îl constituie softurile pentru gestionarea transportul rutier de mărfuri în SUA.
Metoda de cercetare abordată în teză este observaţională și a experimentului, la baza cărora a stat observaţia și nemijlocit participarea la întregul proces de prelucrare a informației despre încărcăturile transportate. Activînd ca în calitate de manager la această companie am sesizat o serie de aspecte ce pot fi optimizate.
Obiectivul principal al tezei este optimizarea proceselor de afaceri ai companiei Hermes Gefyra S.R.L. și Hermes NVC corp. prin analiza și selectarea a unui soft ce poate să integreze în sine capacitățile a tuturor programelor ce se utilizează în prezent. Mărirea productivității și micșorarea cheltuielilor este scopul pe care se poate de atins prin implimentarea unui soft de tip TMS.
Valoarea teoretică a tezei o reprezintă furnizarea informației despre analiza și selectarea cel mai funcțional soft, la etapa actuală, pentru o companie de transport de mărfuri pe cale rutieră ce își îndeplinește activitatea în SUA.
Valoarea practică a tezei este determinată de posibilitatea aplicării studiilor efectuate în practică, în vederea optimizării și măririi productivității a companiei de transport rutier. Baza pentru justificarea implimentării unui soft de acest gen, sunt calculele indicatorilor financiari și a resurselor umane.
The field of study is the softwares for trucking industry.
The research method approached in this thesis is the observational and experimental research, based on the observation and participation in the entire process of information processing of de-livered loads. Working as a manager in this company I noticed a series of asptects that can be optimized.
The main objective of the thesis is the optimization of the business processes through analyzing and selecting a software that can integrate the capabilities of all the programs currently in use of companies Hermes Gefyra S.R.L. and Hermes NVC Corp. Increasing productivity and reducing costs is the goal that can be achieved by implementing a TMS type software.
The theoretical evaluation of the thesis is the providing the information about the analysis and selection of the most functional software, at the moment, for trucking industry in US.
The practical value of the thesis is determined by the possibility of applying the studies carried out in practice, in order to optimize and increase the productivity of the road transportation com-pany. The calculations of financial indicators and human resources is a basis that can justify the implementation of a software of this kind.