Scopul сerсetării сonstă în identificarea rolului și importanței sistemului de management al calității în organizații.
Obiectivele de bază sunt: analiza cadrului conceptual privind calitatea, controlul calității, asigurarea calității; analiza literaturii de specialitate privind evoluția sistemului de management al calității totale; studierea standardelor ISO 9000 în raport cu sistemul de management al calității totale și identificarea avantajelor implementării acestora; cercetarea poziției actuale a sectorului TIC din Republica Moldova și apreciarea economico-financiară a companiei Stefanini SRL din domeniul respectiv; examinarea sistemului de management al calității din cadrul companiei Stefanini SRL și identificarea oportunităților de îmbunătățire a sistemului de management al calității din cadrul acesteia.
The thesis purpose consists in identifying the role and importance of the quality management system in organizations.
The thesis objectives involve analysis of the conceptual framework on quality, quality control, quality assurance; analysis of the specialized literature regarding the evolution of the total quality management system; studying the ISO 9000 standards in relation to the total quality management system and identifying the advantages of their implementation; researching the current position of the ICT sector in the Republic of Moldova and the economic-financial assessment of Stefanini SRL company in the field; examining the quality management system within Stefanini SRL and identifying opportunities to improve the quality management system within it.