IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Evaluarea unui software pentru automatizarea activităților si proceselor de marketing în rețelele sociale

Show simple item record

dc.contributor.advisor CUNEV, Veaceslav
dc.contributor.advisor BODOGA, Cristina
dc.contributor.author GRIȘCA, Irina
dc.date.accessioned 2022-06-27T11:16:35Z
dc.date.available 2022-06-27T11:16:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation GRIȘCA, Irina. Evaluarea unui software pentru automatizarea activităților si proceselor de marketing în rețelele sociale: tz. de master: Programul de studiu: Tehnologia Informaţiei pentru Afaceri. Cond. şt. CUNEV Veaceslav. Consultant BODOGA Cristina. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2022. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/20483
dc.description Fişierul ataşat conţine: Rezumat, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Lucrare este realizată de studenta, Irina Grișca, teza poartă denumirea: Evaluarea unui software pentru automatizarea activităților si proceselor de marketing în rețelele sociale. Teza este structurată în 3 capitole, introducere și concluzii. Scopul inițial este: Alegerea celui mai bun Software și automatizarea procesului unei anumite companii de marketing. Obiectivele lucrării sunt: analiza 6 softwares de marketing automation; integrarea software în activitatea antreprenorială a unei companii din Moldova; analiza pâna digital marketing la și după; analiza comparative între softwares; marketing automation ca metoda de digitalizare a antreprenoriatului local; analiza beneficii și dezavantaje. en_US
dc.description.abstract The paper is written by the student, Irina Grisca, the thesis is called: Evaluation of a software for the automation of marketing activities and processes in social media networks. The thesis is structured in 3 chapters, introduction and conclusions. The original purpose is: Choosing the best software and automating the process of a particular marketing company. The objectives of the paper are: analyze 6 Marketing Automation Software; software integration in the entrepreneurial activity of a Moldovan company; analysis before and after; comparative Analysis Between Softwares; marketing Automation as a method of digitizing local entrepreneurship; analysis of benefits and disadvantages. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject social media en_US
dc.subject software en_US
dc.subject automatizare en_US
dc.subject marketing digital en_US
dc.subject automation en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.title Evaluarea unui software pentru automatizarea activităților si proceselor de marketing în rețelele sociale en_US
dc.title.alternative Evaluation of a software for the automation of marketing activities and processes in social media networks en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account