IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Aspecte teoretice ale activității de marketing in cadrul întreprinderii „Imperial Vin”

Show simple item record

dc.contributor.advisor BOIŞTEAN, Alina
dc.contributor.author IGNATENCO, Vlad
dc.date.accessioned 2022-03-31T09:53:04Z
dc.date.available 2022-03-31T09:53:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation IGNATENCO, Vlad. Aspecte teoretice ale activității de marketing in cadrul întreprinderii „Imperial vin”: tz. de master: Programul de studiu: Managementul Restaurantelor şi a Serviciilor de Catering. Cond. şt. Oxana RADU, 2022. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/20010
dc.description Fişierul ataşat conţine: Rezumat, Summary, Introducere, Cuprins, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Scopul lucrării de master constă analiza teoretică și practică a managementului activității de marketing în cadrul întreprinderii vinicole „Imperial Vin” din Republica Moldova. În baza studiului theoretic, analizei activităţii tehnico-economice a întreprinderii în general și a activității departamentului de marketing în particular au fost formulate recomandări privind ameliorarea activității de marketing la întreprinderea data. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject marketing en_US
dc.subject întreprinderi vinicole en_US
dc.title Aspecte teoretice ale activității de marketing in cadrul întreprinderii „Imperial Vin” en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account