IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Ghiduri (recomandări, indicaţii) metodice /metodologice by Subject "marketing"

Browsing Ghiduri (recomandări, indicaţii) metodice /metodologice by Subject "marketing"

Sort by: Order: Results:

  • CHIRIAC, Lilia (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2020)
    Ghidul metodic privind elaborarea lucrării individuale la disciplina Bazele marketingului a fost elaborat în conformitate cu curriculumul la disciplina respectivă, fiind destinat studenților specialităților 0414.1 Marketing ...
  • CAZACU, V.; CARMANOVICI, I. (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2013)
    În condiţiile economiei de piaţă în Republica Moldova problemele în teoria de organizare şi gestionare a activităţii de marketing sunt de un interes considerabil şi unul dintre cele mai promiţătoare domenii de formare ...
  • GANGAN, Andrei (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2023)
    Această lucrarea este destinată studenților specialității 0414.1 Marketing și logistică, învățământ cu frecvență la zi (anul II, sem. III) și frecvență redusă (anul II, sem. IV). Lucrarea va servi ca instrument de lucru ...
  • GRIGORAŞ, Maria; CHIRIAC, Lilia (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2018)
    Lucrarea a fost discutată, aprobată şi recomandată spre editare la şedinţa Catedrei Teorie economică şi marketing din 02.11.2017, proces-verbal nr.3 și şedinţa Comisiei de Management al Calităţii FIEB din 27.11.2017. ...
  • GANGAN, Andrei; BURBULEA, Rodica; GANGAN, Svetlana (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Stagiile de practică de documentare pentru elaborarea tezei de licență la speciaizarea 0414.1 Marketing și logistică se orientează, în temei, spre studierea activității intreprinderii de realizare a stagiilor de practică ...
  • BÂRDAN, Veaceslav; CHILDESCU, Valentina; GANGAN, Andrei (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2013)
    Indicaţiile metodice privind elaborarea şi susţinerea tezelor de licenţă sunt destinate studenţilor de la specialitatea “Marketing şi logistică”. Lucrarea a fost discutată şi recomandată pentru editare la şedinţa Catedrei ...
  • GANGAN, A.; CALMÎCOV, O. (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2007)
    Activitatea creatoare a studenţilor se manifestă prin elaborarea şi susţinerea tezei de licenţă. Executarea tezei de licenţă la specialitatea “Marketing şi logistică” este prevăzută de planul de studii şi reflectă o ...
  • GRIGORAȘ, Maria (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2023)
    Indicațiile metodice sunt un instrument de pregătire profesională a marketerului în scopul de a-l face mai receptiv faţă de cea mai efectivă formă de marketing care permite ca promovarea produsului/serviciului să fie ...
  • GRIGORAŞ, Maria; CHIRIAC, Lilia (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2018)
    Lucrarea metodică a fost discutată, aprobată şi recomandată spre editare la şedinţa Departamentului Teorie economică şi Marketing din 29.03.2018, proces-verbal nr.8, şedinţa Comisiei de Management al Calităţii FIEB din ...
  • GANGAN, Svetlana (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Îndrumarul metodic privind desfășurarea seminarelor și lecțiilor este conceput ca un ghid clar și organizat pentru activitățile practice, pentru dobândirea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților într-un mod concret ...
  • BURBULEA, Rodica (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Îndrumarul metodic include teste, probleme şi studii de caz alcătuite în conformitate cu programa analitică, necesare pentru a dezvolta cunoștințe și abilități privind gestionarea și promovarea produselor și serviciilor ...
  • GANGAN, A.; CHILDESCU, V.; CALMÎCOV, O. (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2008)
    Scopul principal al practicii de licenţă este familiarizarea studenţilor cu activitatea reală a unităţilor economice (Ue), în special, cu organizarea activităţii de marketing a întreprinderii, evidenţierii neajunsurilor ...
  • GANGAN, A.; CHILDESCU, V.; CALMÎCOV, O. (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2007)
    Programul a fost discutat şi recomandat pentru editare la şedinţa catedrei „Teorie Economică şi Marketing” din 9 mai 2007, proces verbal nr. 9.
  • BÂRDAN, Veaceslav; GANGAN, Andrei (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2014)
    Îndrumarul de faţă este destinat studenţilor specialităţii Marketing şi logistică din cadrul Facultăţii Inginerie Economică şi Business, UTM, anului II de studii cu frecvenţă la zi. Lucrarea are drept scop orientarea ...
  • GRIGORAŞ, Maria; CHIRIAC, Lilia (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2019)
    Lucrarea metodică a fost elaborată în conformitate cu programa analitică la disciplina Marketing direct şi tehnici promoţionale pentru studenţii specialităţii: 0414.1Marketing şi logistică.

Search DSpace


Browse

My Account