Show simple item record

dc.contributor.advisor SUDACEVSCHI, Viorica
dc.contributor.author GOLBAN, Ștefan
dc.date.accessioned 2021-03-10T08:39:11Z
dc.date.available 2021-03-10T08:39:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation GOLBAN, Ștefan. Aplicație de gestionare a proceselor de afaceri: tz. de master: Programul de studiu: Calculatoare și Rețele Informaționale. Cond. şt. SUDACEVSCHI Viorica. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2020. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/13696
dc.description Fișierul atașat conține: Rezumat, Abstract, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Lucrarea de față are drept scop proiectarea și implementarea unui sistem software de gestionare a proceselor de afaceri ale asociațiilor de locatari. Proiectul vizează implementarea unui sistem pentru gestionarea asociațiilor de locatari, care generarea facturilor lunar cu posibilitatea de achitare prin sistemul guvernamental de plăți MPay, administrarea locatarilor și crearea canalelor de comunicare și notificare. Tehnologiile utilizate sunt: Vue.js pentru crearea interfețelor utilizator ale paginii de prezentare a sistemului, Laravel pentru elaborarea panoului de administrare și a tuturor modulelor din componența acestuia, baza de date PostgreSQL pentru stocarea datelor, GitLab CI/CD pentru automatizarea proceselor de integrare continuă și dezvoltare continuă, Kubernetes pentru proiectarea mediilor de dezvoltare și implementare ale sistemului. Memoriul explicativ conţine Introducere, 3 capitole, concluzii, bibliografie cu 25 titluri, dintre care 66 pagini text de bază și 46 de figuri. Capitolul 1: definește cadrul teoretic al elaborării lucrării, rolul și motivele automatizării proceselor de afaceri, etapele automatizării proceselor, descrierea integrării și livrării continue. Capitolul 2: definește arhitectura sistemului, descrierea succintă a tehnologiilor utilizate, comparația cu alte tehnologii, avantajele și dezavantajele. Capitolul 3: prezintă etapele de implementare ale sistemului și descrie componentele de bază ale sistemului. en_US
dc.description.abstract This paper aims to design and implement a software system for managing the business processes of tenants associations. The project aims to implement a system for the management of tenants' associations, which generate monthly invoices with the possibility of payment through the governmental payment system MPay, the administration of tenants and the creation of communication and notification channels. The used tools are: Vue.js for the creation of the user interface of the system presentation page, Laravel for the development of the administration panel and all its modules, the PostgreSQL database for data storage, GitLab CI / CD for the automation of continuous integration and continuous delivery processes, Kubernetes for the design of development and deployment environments of the system. The report contains Introduction, 3 chapters, conclusions, bibliography with 25 titles, including 66 pages of main text and 46 figures. Chapter 1: defines the theoretical framework of the elaboration of the paper, the role and reasons for the automation of business processes, the stages of process automation, the description of integration and continuous delivery. Chapter 2: defines the architecture of the system, the brief description of the technologies used, the comparison with other technologies, the advantages and disadvantages. Chapter 3: presents the stages of system implementation and describes the basic components of the system. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject integrare continuă en_US
dc.subject livrare continuă en_US
dc.subject procese de afaceri en_US
dc.subject continuous integration en_US
dc.subject continuous delivery en_US
dc.subject business processes en_US
dc.title Aplicație de gestionare a proceselor de afaceri en_US
dc.title.alternative Business process management software system en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account