Prezentul articol abordează particularităţile structurale ale termenilor tehnici în limba engleză prin prisma definirii termenului şi a raportului termen-cuvânt-îmbinare de cuvinte, materialul factologic fiind selectat din ...
Articolul de faţă abordează conceptul multimedia în viziunea mai multor cercetători şi integrarea acestuia în procesul de predare-învăţare-evaluare în cadrul orelor de limbă străină. Autorul demonstrează necesitatea ...
Articolul analizează unele metode de predare a limbii engleze, menite să contribuie la eliminarea barierei psihologice a studenților: simularea sau jocul de rol, situații umoristice. Actualitatea articolului constă în ...
Preocuparea autorului, în prezentul studiu, constă în identificarea trăsăturilor definitorii ale limbajului specializat, elucidând, în particular, principiile de formare a termenilor.
Studiul de față abordează problema diferențierii a două tipuri de discurs, îmbinate judicios în cadrul realizării actului didactic. Această evidență constituie o dovadă în plus a interferenței continue a limbii generale ...
Scopul studiului este de a oferi o imagine de ansamblu fenomenului influenţei limbii ruse asupra limbii române literare din Basarabia. Obiectivul autorului constă în a releva faptul că imitarea semantică a unui model străin ...
Articolul face referință la dezvoltarea competenței de înțelegere a documentului scris în cadrul predării limbajului de specialitate. Autorul relevă specificul textului de specialitate și succesiunea etapelor în abordarea ...
Acest articol abordează unele activităţi de predare a termenilor în cadrul studierii limbajului de specialitate, intenția autorului fiind justificată de tendința racordării continue a împrumuturilor terminologice la contextul ...
Studiul abordează una din metodele moderne de predare a limbii străine: interactivitatea ca și participare directă a celor instruiţi în procesul de predare-învăţare. Autorul descrie, în particular, metoda ludică.