IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Utilizarea resurselor digitale în promovarea producției agroalimentare

Show simple item record

dc.contributor.author LITVIN, Aurelia
dc.date.accessioned 2025-09-04T09:07:02Z
dc.date.available 2025-09-04T09:07:02Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation LITVIN, Aurelia. Utilizarea resurselor digitale în promovarea producției agroalimentare. In: Marketingul şi Logistica în era Digitală: Seminar Ştiinţific Naţional, Chişinău, Republica Moldova, Ediția a II-a, 23 Mai, 2025. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău: UTM, 2025, pp. 159-163. ISBN 978-9975-64-555-3 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-555-3
dc.identifier.uri https://doi.org/10.52326/mled2025.22
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/33143
dc.description.abstract Sistemul agroalimentar modern presupune prezența atât a inovațiilor tehnologice cât și a inovațiilor organizaționale și de marketing. Există exemple de întreprinderi agroalimentare care au obținut un succes remarcabil, datorită utilizării resurselor digitale în activitatea sa. În ultimii ani, companiile agroalimentare autohtone au realizat că pentru o dezvoltare sustenabilă este necesar de integrat în activitățile de marketing strategic și operațional sistemele digitale. Subiectul promovării produselor alimentare prin intermediul canalelor online devine relevant și drept imbold au servit evenimentele legate de pandemia de coronavirus, când canalele tradiționale de distribuție au fost blocate. Scopul articolului este de a analiza utilizarea resurselor digitale în promovarea producției agroalimentare. en_US
dc.description.abstract The modern agri-food system involves the presence of both technological innovations and organizational and marketing innovations. There are examples of agri-food enterprises that have achieved remarkable success due to the use of digital resources in their activities. In recent years, domestic agri-food companies have realized that for sustainable development it is necessary to integrate digital systems into strategic and operational marketing activities. The topic of promoting food products through online channels is becoming relevant and was spurred by events related to the coronavirus pandemic, when traditional distribution channels were blocked. The purpose of article is to analyze the use of digital resources in promoting agri-food production. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.relation.ispartofseries Seminar ştiinţific naţional "Marketingul şi logistica în era digitală", Ediţia a 2-a, 23 mai 2025;
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject digitalizare en_US
dc.subject promovare en_US
dc.subject sistem agroalimentar en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject agricultura en_US
dc.subject digitalization en_US
dc.subject promotion en_US
dc.subject agri-food system en_US
dc.subject agriculture en_US
dc.title Utilizarea resurselor digitale în promovarea producției agroalimentare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account