IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Marketing digital pentru diaspora: Cum valorifică brandurile moldovenești conexiunea cu publicul de peste hotare

Show simple item record

dc.contributor.author MEMEȚ, Diana
dc.date.accessioned 2025-09-04T08:55:54Z
dc.date.available 2025-09-04T08:55:54Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation MEMEȚ, Diana. Marketing digital pentru diaspora: Cum valorifică brandurile moldovenești conexiunea cu publicul de peste hotare. In: Marketingul şi Logistica în era Digitală: Seminar Ştiinţific Naţional, Chişinău, Republica Moldova, Ediția a II-a, 23 Mai, 2025. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău: UTM, 2025, pp. 136-140. ISBN 978-9975-64-555-3 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-555-3
dc.identifier.uri https://doi.org/10.52326/mled2025.18
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/33139
dc.description.abstract Lucrarea analizează importanța diasporei moldovenești în strategiile de marketing digital ale companiilor autohtone. Pornind de la literatura de specialitate și date recente privind comportamentul digital și structura pieței, se evidențiază tehnicile, instrumentele și strategiile de comunicare digitală utilizate pentru a menține și dezvolta legătura cu publicul din diaspora. Studiul scoate în evidență valoarea capitalului cultural și emoțional în crearea unui brand național coerent. en_US
dc.description.abstract The paper explores the role of the Moldovan diaspora in digital marketing strategies of local companies. Based on theoretical insights and recent data on digital behavior and market structure, the article highlights techniques, tools, and communication strategies used to maintain and develop relationships with diaspora audiences. It emphasizes the cultural and emotional capital as essential for building a coherent national brand. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.relation.ispartofseries Seminar ştiinţific naţional "Marketingul şi logistica în era digitală", Ediţia a 2-a, 23 mai 2025;
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject diaspora en_US
dc.subject marketing digital en_US
dc.subject storytelling en_US
dc.subject brand naţional en_US
dc.subject strategie digitală en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject national brand en_US
dc.subject digital strategy en_US
dc.title Marketing digital pentru diaspora: Cum valorifică brandurile moldovenești conexiunea cu publicul de peste hotare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account