IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Analiza impactului marketingului asupra firmelor de afaceri.

Show simple item record

dc.contributor.author GRIGORAȘ, Maria
dc.date.accessioned 2025-08-25T07:59:50Z
dc.date.available 2025-08-25T07:59:50Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation GRIGORAŞ, Maria. Analiza impactului marketingului asupra firmelor de afaceri. Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale. 2012, nr. 10, pp. 178-190. ISSN 1857-1840. en_US
dc.identifier.issn 1857-1840
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/33050
dc.description.abstract Apariţia şi evoluţia globalizării a produs schimbări majore nu doar în economie, ci şi în societate şi în mediul înconjurător. În secolul XX, firmele actuale operează din ce în ce mai mult la nivel global. Ele trebuie să acţioneze local şi să se gândească global. Firmele actuale se confruntă cu aşteptări mai mari ale societăţii şi ale grupurilor de presiune. De aceea, ele trebuie să-şi asume multiple responsabilităţi atât la nivel local, cât şi la nivel global. În afara responsabilităţilor economice, responsabilitatea socială şi ecologică au devenit un element-cheie în obţinerea succesului în afaceri. Firmele sunt conştiente de importanţa celor trei dimensiuni ale sustenabilităţii secolului al XXI-lea: socială, economică şi ecologică. În acest sens, încorporarea responsabilităţii sociale în strategiile şi politicile firmei reprezintă o preocupare majoră pentru toate tipurile de firmă. Derivat din conceptul de RSC, conceptul de cetăţenie corporativă a devenit un subiect de interes în literatura de afaceri. Cetăţenia corporativă se referă la modul în care firmele ţin cont de impacturile pe care produsele şi serviciile lor şi activităţile lor le au asupra societăţii şi mediului înconjurător. en_US
dc.description.abstract The emergence and evolution of globalization have produced major changes not only in the economy, but also in society and environment. In the 21 st century, today’s companies are increasingly operating at a global scale. They have to act locally and think globally. Today’s companies are facing higher expectations from society and stakeholders. Thisis why; they must assume multiple responsibilities both locally and globally. Besides their economic responsibility,social and environmental responsibility has become a key element of their business success. The best-run companies are aware of the importance of the three main dimensions of sustainability in the 21st century: social sustainability, environmental sustainability and economic sustainability. In this respect incorporating social responsibility into the corporate strategies and policiesrepresents a major concern for all kinds of companies. Derived from CSR, the concept of corporate citizenship has become a main issue in the business literature. Corporate citizenship is about companies taking into account the impacts of their products and services and activities on the society and the environment. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject întreprinderi comerciale en_US
dc.subject politică de marketing en_US
dc.subject grupuri de presiune en_US
dc.subject responsabilitate socială en_US
dc.subject business enterprises en_US
dc.subject pressure groups en_US
dc.subject business en_US
dc.subject ethics en_US
dc.title Analiza impactului marketingului asupra firmelor de afaceri. en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account