IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Particularităţile mixului de promovare pe piaţa cerealelor

Show simple item record

dc.contributor.author MÎRZA, Sergiu
dc.date.accessioned 2025-07-18T08:23:26Z
dc.date.available 2025-07-18T08:23:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation MÎRZA, Sergiu. Particularităţile mixului de promovare pe piaţa cerealelor. Studii Economice. 2015, nr. 1, pp. 98-104. ISSN 1857-226X. en_US
dc.identifier.issn 1857-226X
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/32858
dc.description.abstract În acest articol sunt prezentate unele particularităţi ale promovării ca parte componentă a mixul de marketing în procesul producerii şi realizării produselor cerealiere. Diversitatea problemelor cu care se confruntă comunicaţia promoţională în domeniul pieţei cerealelor sunt determinate de complexitatea deciziilor referitoare la mărimea cheltuielilor care vor fi alocate pentru diferite instrumente promoţionale. În viziunea noastră, e raţional de elaborat o strategie unică în domeniul comunicaţiilor, care va asigura nu numai coordonarea relaţiilor interne şi externe, dar şi integrarea reciprocă a tuturor eforturilor întreprinderii agricole în vederea organizării acestor legături. en_US
dc.description.abstract This article presents some particularities of promotion as part of the marketing mix in the production and realization of cereal. Diversity issues facing immediate communication in the grain market are determined by the complexity of decisions regarding the size of the costs to be allocated to different promotional tools. In our view, it is reasonable to develop unique communications strategy that will ensure not only the coordination of internal and external relations, and mutual integration of all agricultural undertaking efforts to organize those links. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject piață en_US
dc.subject produse cerealiere en_US
dc.subject tehnici de marketing en_US
dc.subject promovarea vânzărilor en_US
dc.subject strategii en_US
dc.subject cereal products en_US
dc.subject markets en_US
dc.subject marketing techniques en_US
dc.subject sales promotion
dc.subject strategies
dc.title Particularităţile mixului de promovare pe piaţa cerealelor en_US
dc.title.alternative The peculiarities of the promotional mix cereals market en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account