IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Abordări contemporane privind comportamentul consumatorilor și modele de investigare a influenței reclamei asupra comportamentului consumatorului

Show simple item record

dc.contributor.author BURBULEA, Rodica
dc.contributor.author DOMBROVSCHI, Ina
dc.date.accessioned 2025-07-11T06:10:25Z
dc.date.available 2025-07-11T06:10:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation BURBULEA, Rodica și Ina DOMBROVSCHI. Abordări contemporane privind comportamentul consumatorilor și modele de investigare a influenței reclamei asupra comportamentului consumatorului. In: Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration: 4th intern. sc. conf., december 3-4, 2021. Chişinău, 2021, vol.1, pp. 98-102. ISBN 978-9975-3527-0-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-3527-0-3
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/32758
dc.description.abstract Reclama, ca o componentă a lumii actuale, însoțește contemporanii noștri în mod constant și peste tot și este considerată una dintre componentele de bază a unui sistem de comunicare în masă. Reclama pătrunde în toate aspectele vieții, influințând-o energic. Acțiunea oferită de publicitate afectează comportamentul consumatorului și decizia de cumpărare a acestuia, iar consumatorul, fiind un „sistem deschis”, nu poate decât să răspundă la avalanșa de informații. Actualitatea temei de cercetare în studierea impactului reclamei asupra comportamentului consumatorului, este determinată de prezența în societatea modernă a problemelor presante asociate influenței publicității, relațiilor publice și mass-media. en_US
dc.description.abstract Advertising, as a component of today's world, accompanies our contemporaries constantly and everywhere and is considered one of the basic components of a mass communication system. Advertising penetrates all aspects of life, vigorously influencing it. The action offered by advertising affects the consumer's behavior and the decision to buy it, and the consumer, being an "open system", can only respond to the avalanche of information. The topicality of the research topic in studying the impact of advertising on consumer behavior is determined by the presence in modern society of pressing issues associated with the influence of advertising, public relations and media. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject comportamentul consumatorului en_US
dc.subject consumatori en_US
dc.subject publicitate en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject public relations en_US
dc.subject consumer behaviour en_US
dc.subject consumers en_US
dc.title Abordări contemporane privind comportamentul consumatorilor și modele de investigare a influenței reclamei asupra comportamentului consumatorului en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account