IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Optimizarea sistemului de telefonie IP in sectorul bancar prin implementarea solutiilor VoIP la Moldinconbank

Show simple item record

dc.contributor GRIȚCO, Maria
dc.contributor.advisor MAȘNIC, Alisa
dc.contributor.author BOȚAN, Ion
dc.date.accessioned 2025-07-10T07:49:18Z
dc.date.available 2025-07-10T07:49:18Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation BOȚAN, Ion. Optimizarea sistemului de telefonie IP in sectorul bancar prin implementarea solutiilor VoIP la Moldinconbank. Proiect de licență. Programul de studiu Inginerie şi Management în Telecomunicaţii. Conducător ştiinţific MAȘNIC Alisa. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chișinău, 2025. en_US
dc.identifier.uri https://repository.utm.md/handle/5014/32728
dc.description Fişierul ataşat conţine: Adnotare, Annotation, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Obiectul cercetării: Procesul de dezvoltare, organizare și implementare a telefoniei IP în sistemul bancar, ținând cont de cerințele de afaceri, infrastructura băncii și particularitățile activității bancare. Subiectul cercetării: Aspectele tehnice, economice și organizaționale ale proiectării și implementării telefoniei IP în sistemul bancar. Scopul: Crearea unui sistem inovator și eficient de comunicații în bancă, care să contribuie la îmbunătățirea calității serviciilor pentru clienți și la optimizarea proceselor de afaceri. Concluzii: Optimizarea sistemului de telefonie IP în sectorul bancar prin implementarea soluțiilor VoIP la Moldinconbank a contribuit semnificativ la reducerea costurilor de comunicație, îmbunătățirea calității serviciilor pentru clienți și creșterea eficienței operaționale. Integrarea tehnologiilor VoIP a permis o mai bună gestionare a apelurilor, scalabilitate și adaptabilitate la cerințele dinamice ale instituției bancare. en_US
dc.description.abstract Object of the research: The process of development, organization, and implementation of IP telephony in the banking system, taking into account business requirements, the bank’s infrastructure, and the specific features of banking operations. Subject of the research: The technical, economic, and organizational aspects of designing and implementing IP telephony in the banking system. Purpose: To create an innovative and efficient communication system within the bank that contributes to improving the quality of customer service and optimizing business processes. Conclusions: The optimization of the IP telephony system in the banking sector through the implementation of VoIP solutions at Moldinconbank has significantly contributed to reducing communication costs, improving the quality of customer service, and increasing operational efficiency. The integration of VoIP technologies enabled better call management, scalability, and adaptability to the dynamic requirements of the banking institution. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject telefonie en_US
dc.subject centrală telefonică en_US
dc.subject telefon IP en_US
dc.subject telephony en_US
dc.subject telephone exchange en_US
dc.subject IP phone en_US
dc.title Optimizarea sistemului de telefonie IP in sectorul bancar prin implementarea solutiilor VoIP la Moldinconbank en_US
dc.title.alternative Optimization of the IP Telephony System in the Banking Sector through the Implementation of VoIP Solutions at Moldinconbank en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account