Browsing 2010 by Subject "firme"

Sort by: Order: Results:

  • HOTINEANU, Alexandra; ALCAZ, Tudor (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2010)
    Un element esential, in fundamentarea strategiei firmei, il constituie efectuarea de analize-diagnostic, proces extrem de laborios daca avem in vedere continutul metodologic al diagnosticarii si multidimensionalitatea ...
  • VÎRCOLICI, Margareta (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2010)
    Motivarea angajaţilor este un element important al managementului prin care se influenţează eficienţa activităţii unei firme. Trecerea de la economia centralizată la economia de piaţă necesită schimbări esenţiale şi în ...
  • MÎRZA, Alexandru (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2010)
    Metodologia de elaborare şi fundamentare a strategiilor, ansamblul etapelor, tehnicilor, metodelor şi modelelor folosite în vederea fundamentării strategiilor, precum şi elaborarea, implimentarea şi rolul acesteia în ...

Search DSpace


Browse

My Account