Show simple item record

dc.contributor.author BRAGA, Mihai
dc.date.accessioned 2019-11-07T08:38:27Z
dc.date.available 2019-11-07T08:38:27Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation BRAGA, Mihai. Pragmatismul lui Jhon Dewey şi pedagogia americană. In: Stiinţele socioumanistice şi progresul tehnico-ştiinţific: conf. șt. interuniv., Universitatea Tehnică a Moldovei, 23 aprilie, 2010. Chişinău, 2010, pp. 46-53. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/6306
dc.description.abstract La sfârşitul secolului al XIX-lea şi începutul secolului al XX-lea şcoala generală din SUA nu mai făcea faţă necesităţilor crescânde ale economiei, politicii, culturii şi societăţii. În şcoala începătoare şi medie partea cea mai mare din timpul rezervat procesului educaţional era utilizat pentru citire, scris, aritmetică, studierea scolastică a materialului despre natură. În fine, era răspândit un învăţământ ce nu era legat cu practica. Pentru ca învăţământul să nu să rupă complet de la viaţă, şcoala trebuia să se reformeze. Scopurile principale ale reformei au fost legate de schimbarea personalităţii umane prin procesul instructiv şi educaţional. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject Jhon Dewey en_US
dc.subject pragmatismul en_US
dc.subject procesul educaţional en_US
dc.title Pragmatismul lui Jhon Dewey şi pedagogia americană en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account