IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Browsing Facultatea Inginerie Economică și Business by Subject "marketing"

Browsing Facultatea Inginerie Economică și Business by Subject "marketing"

Sort by: Order: Results:

  • BARBULAT, Irina (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2019)
    Teza are ca scop analiza activității de marketing a companiei Mico Catering, unde îmi propun elaborarea unui plan de măsuri pentru perfecționarea activității comerciale și oportunității de creștere și stimulare a vânzărilor ...
  • CHIRIAC, Lilia; SUVAC, Natalia (Tehnica UTM, 2015)
    In the market economy, in the situation of competiton, political and social changing, enterprises should develop an action plan that provides the opportunityto evaluate the effectiveness of business, to control the expenses ...
  • CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2015)
    Locul esenţial in cadrul activităţii de marketing il ocupă elaborarea şi implementarea strategiilor de marketing adecvate pieţei şi nu in ultimul rand, efectuarea auditului de marketing cu scopul perfecţionării activităţii ...
  • CHIRIAC, Lilia (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2020)
    Ghidul metodic privind elaborarea lucrării individuale la disciplina Bazele marketingului a fost elaborat în conformitate cu curriculumul la disciplina respectivă, fiind destinat studenților specialităților 0414.1 Marketing ...
  • CAZACU, V.; CARMANOVICI, I. (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2013)
    În condiţiile economiei de piaţă în Republica Moldova problemele în teoria de organizare şi gestionare a activităţii de marketing sunt de un interes considerabil şi unul dintre cele mai promiţătoare domenii de formare ...
  • BOGACIUC, Alexandr (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2019)
    Una din principalele condiții de sporire a eficienței întreprinderii este realizarea activitatății de marketing, ceea ce va asigura identificarea cerințelor cumpărătorilor privind sortimentul și calitatea produselor ...
  • GANGAN, Andrei (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2023)
    Această lucrarea este destinată studenților specialității 0414.1 Marketing și logistică, învățământ cu frecvență la zi (anul II, sem. III) și frecvență redusă (anul II, sem. IV). Lucrarea va servi ca instrument de lucru ...
  • GRIGORAŞ, Maria; CHIRIAC, Lilia (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2018)
    Lucrarea a fost discutată, aprobată şi recomandată spre editare la şedinţa Catedrei Teorie economică şi marketing din 02.11.2017, proces-verbal nr.3 și şedinţa Comisiei de Management al Calităţii FIEB din 27.11.2017. ...
  • CHISELIOV, Lilia (Technical University of Moldova, 2022)
    This article is devoted to the issues of increasing the efficiency of the enterprise. The development of measures to improve the efficiency of the enterprise requires, first of all, an adequate assessment of the existing ...
  • GANGAN, Andrei; BURBULEA, Rodica; GANGAN, Svetlana (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Stagiile de practică de documentare pentru elaborarea tezei de licență la speciaizarea 0414.1 Marketing și logistică se orientează, în temei, spre studierea activității intreprinderii de realizare a stagiilor de practică ...
  • CAPBĂTUT, Victoria; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    Brandul reprezintă acea imagine care apare în conştiinţa consumatorului, care reprezintă un element important în activitatea de marketing a firmei. Iar noi ca consumatori trebuie să conştientizăm diferenţa dintre marcă şi brand.
  • VREME, Iuliana; CHILDESCU, Valentina (Tehnica UTM, 2013)
    În acest articol tindem să vă relatăm în ce constă conceptul de marketing şi importanţa lui în activitatea firmei. Este relatat procesul de transmitere a informaţiei de la producător la consumator. Sunt descrise principalele ...
  • BÂRDAN, Veaceslav; CHILDESCU, Valentina; GANGAN, Andrei (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2013)
    Indicaţiile metodice privind elaborarea şi susţinerea tezelor de licenţă sunt destinate studenţilor de la specialitatea “Marketing şi logistică”. Lucrarea a fost discutată şi recomandată pentru editare la şedinţa Catedrei ...
  • GANGAN, A.; CALMÎCOV, O. (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2007)
    Activitatea creatoare a studenţilor se manifestă prin elaborarea şi susţinerea tezei de licenţă. Executarea tezei de licenţă la specialitatea “Marketing şi logistică” este prevăzută de planul de studii şi reflectă o ...
  • GRIGORAȘ, Maria (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2023)
    Indicațiile metodice sunt un instrument de pregătire profesională a marketerului în scopul de a-l face mai receptiv faţă de cea mai efectivă formă de marketing care permite ca promovarea produsului/serviciului să fie ...
  • GRIGORAȘ, Maria (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Suportul de curs la disciplina Marketing direct este un instrument de pregătire profesională a marketerului într-un mediu în perpetuă schimbare. În timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturație, marketingul ...
  • BUDAC, Irina (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2021)
    Marketing in the 21st century involves the need for clear strategies in order to reach and engage target markets in an ever evolving landscape. In this paper, personalized marketing, technological shifts, new consumer ...
  • GRIGORAŞ, Maria; CHIRIAC, Lilia (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2018)
    Lucrarea metodică a fost discutată, aprobată şi recomandată spre editare la şedinţa Departamentului Teorie economică şi Marketing din 29.03.2018, proces-verbal nr.8, şedinţa Comisiei de Management al Calităţii FIEB din ...
  • GANGAN, Svetlana (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Îndrumarul metodic privind desfășurarea seminarelor și lecțiilor este conceput ca un ghid clar și organizat pentru activitățile practice, pentru dobândirea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților într-un mod concret ...
  • BURBULEA, Rodica (Universitatea Tehnică a Moldovei, 2024)
    Îndrumarul metodic include teste, probleme şi studii de caz alcătuite în conformitate cu programa analitică, necesare pentru a dezvolta cunoștințe și abilități privind gestionarea și promovarea produselor și serviciilor ...

Search DSpace


Browse

My Account