Show simple item record

dc.contributor.author REMARCIUC, Iulia
dc.date.accessioned 2019-07-03T12:14:23Z
dc.date.available 2019-07-03T12:14:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation REMARCIUC, Iulia. Algoritmul formării unui brand. [Resursă electronică]. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie, 2019. Chișinău, 2019, vol. 1, pp. 285-288. ISBN 978-9975-45-587-9. ISBN 978-9975-45-588-6 (Vol.1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-587-9
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/3095
dc.description Resursă electronică en_US
dc.description.abstract Lucrarea dată „Algoritmul Formării Unui Brand” induce o temă profundă, care este foarte actuală în zilele de astăzi. Însuși titlul presupune un ansamblu de caracteristici și factori evolutivi în activitatea de marketing a unei companii. Datorită acestei teme, se poate ușor de dezvăluit importanța unui brand în societate și de înțeles ce scop urmărește o companie în activitatea sa. Lucrarea poartă un caracter profund analitic asupra temei respective, informând societatea despre valorile de bază în procesul de creare a brandului, ce scop urmărește întreprinderea prin branding și care sunt pașii primordiali pentru a crea un brand. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Tehnica UTM en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject brand en_US
dc.subject branding en_US
dc.subject piață en_US
dc.subject preț en_US
dc.subject logo en_US
dc.subject marcă en_US
dc.title Algoritmul formării unui brand en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account