IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Analiza comportamentului utilizatorilor în serviciile de comunicații: factori, tendințe și strategii de îmbunătățire

Show simple item record

dc.contributor.advisor SAVA, Lilia
dc.contributor.author ȘUIU, Ina
dc.date.accessioned 2025-02-05T12:15:23Z
dc.date.available 2025-02-05T12:15:23Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation ȘUIU, Ina. Analiza comportamentului utilizatorilor în serviciile de comunicații: factori, tendințe și strategii de îmbunătățire. Teză de master. Programul de studiu Mentenanţa şi Managementul Reţelelor de Telecomunicaţii. Conducător ştiinţific SAVA Lilia. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chișinău, 2025. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/29345
dc.description Fişierul ataşat conţine: Rezumat, Abstract, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Obiectivele generale soluţionează metodologiile de cercetare a comportamentului consumatorilor la S.A.”Moldtelecom”. Au fost analizate strategiile de îmbunătățire a experienței consumatorilor.au fost efectuate studiile de caz în cercetarea comportamentului utilizatorilor pentru S.A.’’Moldtelecom’’. Scopul tezei de master este exspus prin cercetările axate pe preferințele utilizatorilor, testarea prețurilor produselor și tot odată analiza impactului publicității și ambalajelor. Conform standardelor europene sau analizat și colectat datele ca factori ce influențează comportamentul consumatorilor la S.A.’’Moldtelecom’’ Metodele aplicate la elaborarea tezei de master oferă o analiză a comportamentului consumatorilor în ramura comunicațiilor, strategii de îmbunătățire a experienței utilizatorilor: personalizare, îmbunătățirea funcționalității, asistență și suport la S.A. ’’Moldtelecom’’. Structura tezei de master: Teza include: introducere, trei capitole, concluzii, o listă de referințe și bibliografie. Teza dată cuprinde 3 capitole, 71 pagini, 25 figuri, 13 tabele. Teza de master mai include şi informaţii ce cuprind rezultatele inovațiilor tehnologice în adaptarea serviciilor la nevoile și preferințele consumatorilor, comportamentul consumatorilor față de serviciile oferite de S.A. ’’Moldtelecom’’ și strategiile de dezvoltare. Domeniu de studiu: Comunicatii electronice. Obiectiv: Analiza comportamentului utilizatorilor S.A.’’Moldtelecom’’, factori, tendinţe şi strategii de îmbunătăţire. Rezultatele concrete obținute a lucrării sunt că consumatorii aleg operatorii în funcție de preț, calitate și accesibilitatea serviciilor, consideră calitatea conexiunii la internet drept factorul principal, au preferințe la ofertele promoționale. en_US
dc.description.abstract The general objectives solve the research methodologies of consumer behavior at S.A. "Moldtelecom". The strategies for improving the consumer experience were analyzed. the case studies were carried out in the research of user behavior for S.A. "Moldtelecom". The purpose of the master's thesis is expressed through research focused on user preferences, testing product prices and also analyzing the impact of advertising and packaging. According to European standards or analyzed and collected data as factors influencing consumer behavior at Moldtelecom S.A. The methods applied to the development of the master's thesis provide an analysis of consumer behavior in the field of communications, strategies for improving the user experience: personalization, improving functionality, assistance and support at S.A. "Moldtelecom". Master thesis structure: The thesis includes: introduction, three chapters, conclusions, a list of references and bibliography. The given thesis includes 3 chapters, 71 pages,25 figures, 13 tables. The master's thesis also includes information that includes the results of technological innovations in adapting services to the needs and preferences of consumers, the behavior of consumers towards the services offered by S.A. "Moldtelecom" and development strategies. Field of study: Electronic communications. Objective: Analysis of S.A.''Moldtelecom'' user behavior, factors, trends and improvement strategies. The concrete results obtained from the work are that consumers choose operators based on price, quality and service accessibility, consider the quality of the Internet connection as the main factor, have preferences for promotional offers. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject servicii en_US
dc.subject comunicații en_US
dc.subject reglementări en_US
dc.subject services en_US
dc.subject communications en_US
dc.subject user behavior en_US
dc.title Analiza comportamentului utilizatorilor în serviciile de comunicații: factori, tendințe și strategii de îmbunătățire en_US
dc.title.alternative Analysis in communication services: factors, trends and improvement strategies en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account