IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Cum sporim vânzările produselor vestimentare autohtone – sugestii de la beneficiari

Show simple item record

dc.contributor.advisor BULGARU, Valentina
dc.contributor.author SOLOTCHI, Nina
dc.date.accessioned 2024-10-25T12:57:12Z
dc.date.available 2024-10-25T12:57:12Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation SOLOTCHI, Nina. Cum sporim vânzările produselor vestimentare autohtone – sugestii de la beneficiari. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students, Universitatea Tehnică a Moldovei, 27-29 martie 2024. Chișinău, 2024, vol. 4, pp. 2122-2125. ISBN 978-9975-64-458-7, ISBN 978-9975-64-462-4 (Vol. 4). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-458-7
dc.identifier.isbn 978-9975-64-462-4
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/28333
dc.description.abstract Actualmente fabricarea produselor vestimentare nu prezintă o problemă, preocuparea majoră a producătorilor fiind comercializarea acestora. Din multitudinea de oferte clientul alege în cele din urmă produsul pentru care este dispus să plătească și să-l valorifice. În cadrul unui sondaj de opinie a 80 de persoane de diverse vârste și sex, acestea au indicat ca motive principale la alegerea unui produs vestimentar exterior, în ordine ierarhică: calitatea materialului și a realizării tehnologice, prețul și bonusuri acordate clienților fideli, stilul și originalitatea produsului. Alte aspecte menționate de respondenți care ar spori atractivitatea produselor vestimentare autohtone sunt: ușurința la întreținere, produse cu două fețe, prezența eco-etichetei. Dezvoltarea platformelor de comerț online, sporirea vizibilității prin publicitate și participări la prezentări de modă, la fel, au fost sugerate de respondenți ca oportunități pentru a spori vânzările. Înțelegerea preferințelor și priorităților consumatorilor este esențială pentru producătorii de produse vestimentare în eforturile lor de a satisface cerințele pieței și de a stimula vânzările. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.relation.ispartofseries Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students: Chişinău, 27-29 martie 2024. Vol. 4;
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject vestimentație en_US
dc.subject producător autohton en_US
dc.subject sporire vânzări en_US
dc.title Cum sporim vânzările produselor vestimentare autohtone – sugestii de la beneficiari en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account