IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Îmbinarea grădiniței cu școala primară într-un complex educațional comun

Show simple item record

dc.contributor.advisor KAȚEL, Evgheni
dc.contributor.author DONCILA, Daria
dc.date.accessioned 2024-10-17T11:14:13Z
dc.date.available 2024-10-17T11:14:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation DONCILA, Daria. Îmbinarea grădiniței cu școala primară într-un complex educațional comun. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students, Universitatea Tehnică a Moldovei, 27-29 martie 2024. Chișinău, 2024, vol. 3, pp. 1432-1435. ISBN 978-9975-64-458-7, ISBN 978-9975-64-461-7 (Vol. 3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-458-7
dc.identifier.isbn 978 9975-64-461-7
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/28139
dc.description.abstract Grădinița și școala primară reprezintă una din cele mai importante trepte în formarea copiilor, deoarece aici are loc integrarea în mediul social, comunicarea și familiarizarea cu activitățile în grupuri, lecții, festivități. Adaptarea copiilor în cadrul trecerii de la grădiniță la treapta primară devine un subiect tot mai actual, iar pentru integrarea optimă se optează la metoda de combinare a acestor funcții într-o instituție de învățământ timpuriu primar. Principiul care tindem să-l analizăm în cadrul combinării instituțiilor de învățământ este trecerea treptată în procesul de formare a copiilor și facilitățile care le obținem prin comasarea acestor 2 funcții. Printre facilitățile de bază se identifică acomodarea și socializarea dintre diferite grupuri de vârste a copiilor și modul de interacțiune cu colectivul profesoral. Necesitatea efectuării unui studiu asupra diferitor surse informaționale despre organizarea procesului educațional, tipologiilor planimetrice, arhitecturii locale și mondiale contribuie la determinarea actualității temei abordate în societate. Modul prin care pot fi implementate aceste experiențe în arhitectura locală, de asemenea, are un impact major în asigurarea unui proces educațional cu toate comoditățile necesare elevilor și profesorilor în raport cu tendințele moderne pentru ambele trepte educaționale. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.relation.ispartofseries Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students: Chişinău, 27-29 martie 2024. Vol. 3;
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject instituție de învățământ timpuriu en_US
dc.subject tipologie a clădirilor en_US
dc.subject sistematizare planimetrică en_US
dc.title Îmbinarea grădiniței cu școala primară într-un complex educațional comun en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account