IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Studiul și analiza comportamentului utilizatorilor în contextul serviciilor de comunicații

Show simple item record

dc.contributor.advisor SAVA, Lilia
dc.contributor.author FURDUI, Stela
dc.date.accessioned 2024-01-25T13:20:18Z
dc.date.available 2024-01-25T13:20:18Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation FURDUI, Stela. Studiul și analiza comportamentului utilizatorilor în contextul serviciilor de comunicații: tz. de master: Programul de studiu: Mentenanţa şi Managementul Reţelelor de Telecomunicaţii. Cond. şt. SAVA Lilia. Universitatea Tehnică a Moldovei. Chişinău, 2024. en_US
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/26035
dc.description Fişierul ataşat conţine: Rezumat, Abstract, Cuprins, Introducere, Bibliografie. en_US
dc.description.abstract Actualitatea temei: Serviciile de comunicații au o importanță semnificativă în societatea contemporană. Ele au o influență importantă asupra utilizatorilor. Conectivitate socială-serviciile de comunicare facilitează conexiunile sociale. Oamenii pot păstra legătura cu prietenii, familia și colegii de muncă indiferent de distanță. Schimb de informații- comunicarea este modalitatea principală prin care informațiile sunt transmise. Serviciile de comunicare permit oamenilor să împărtășească idei, cunoștințe, știri și alte tipuri de informații. Educație și formare- serviciile de comunicare au transformat modul în care educația și formarea sunt livrate. Învățământul la distanță, webinarele și alte resurse online permit accesul la informații și instruire din orice loc, facilitând continuarea educației și dezvoltarea profesională. Schimbarea modului de viață- evoluția serviciilor de comunicare a avut un impact semnificativ asupra modului în care oamenii își trăiesc viața de zi cu zi. De la organizarea întâlnirilor sociale la cumpărături online și divertisment digital, aceste servicii au transformat modul în care trăim și interacționăm Scopul lucrarii este de a executa cercetarea comportamentul utilizatorilor in utilizarea serviciilor de comunicații. Obiectivele cercetării: • Examinaresa dezvoltarii srrviciilor de comunicații • Influența dezvoltarii ramurei de comunicații asupra utilizatorilor. • Studiu și analiza utilizatorilor in raport cu serviciile de comunicații. Obiectul de studiu îl reprezintă studiul efectuat pe un eșantion de 200 de abonați ai companiei de telecomunicații S.A Moldtelecom. Metodologia aplicată în teza sunt aplicate următoarele metode de cercetare:sinteza, observația, compararea, clasificarea, analiza, evaluarea și cercetarea bibliografică. en_US
dc.description.abstract Theme actuality: Communication services have a significant importance in contemporary society. They have an important influence on users, namely: Social connectivity - communication services facilitate social connections. People can keep in touch with friends, family and co-workers regardless of distance. Exchange of information - communication is the main way in which information is transmitted. Communication services allow people to share ideas, knowledge, news and other types of information Education and training - communication services have transformed the way education and training is delivered. Distance learning, webinars, and other online resources allow access to information and training from anywhere, making continuing education and professional development easier. Changing the way of life - the evolution of communication services has had a significant impact on the way people live their daily lives. From organizing social gatherings to online shopping and digital entertainment, these services have transformed the way we live and interact The purpose of the work is to carry out research on the behavior of users in the use of communication services. Research objectives: - Review of the development of communications services - The influence of the development of the communications branch on users. - Study and analysis of users in relation to communication services. The object of study is the study carried out on a sample of 200 subscribers of the telecommunications company S.A. Moldtelecom. Applied methodology the following research methods are applied: synthesis, observation, comparison, classification, analysis, evaluation and bibliographic research. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject comunicații en_US
dc.subject servicii en_US
dc.subject societate informațională en_US
dc.subject communications en_US
dc.subject services en_US
dc.subject information society en_US
dc.title Studiul și analiza comportamentului utilizatorilor în contextul serviciilor de comunicații en_US
dc.title.alternative The study and analysis of user behavior in the context of communication services en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account