IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Particularitățile implementării activității de marketing în întreprinderea agricolă

Show simple item record

dc.contributor.advisor BURBULEA, Rodica
dc.contributor.author MÎRZA, Aliona
dc.date.accessioned 2023-05-22T08:08:30Z
dc.date.available 2023-05-22T08:08:30Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation MÎRZA, Aliona. Particularitățile implementării activității de marketing în întreprinderea agricolă. In: Tezele celei de-a 75-a conferinţă ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor și doctoranzilor, Universitatea Agrară de Stat din Moldova. Chișinău, 2022, p. 168. ISBN 978-9975-64-336-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-336-8
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/22815
dc.description.abstract Rezultatele prezentate se referă la particularitățile implementării activității de marketing în întreprinderea agricolă. Scopul cercetării constă în determinarea principalelor particularități care favorizează posibilitățile de implementare a activității de marketing în întreprinderile agricole din Republica Moldova. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Agrară de Stat din Moldova en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject exploataţii agricole en_US
dc.subject marketing en_US
dc.title Particularitățile implementării activității de marketing în întreprinderea agricolă en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account