IRTUM – Institutional Repository of the Technical University of Moldova

Procesele tehnologice comerciale în unitățile de comerț cu amănuntul (în baza datelor SRL „ANADINIC”, or. Chișinau)

Show simple item record

dc.contributor.advisor DOMBROVSCHI, Ina
dc.contributor.author ȚURCANU (ȚÎBULAC), Inga
dc.date.accessioned 2023-05-10T09:29:13Z
dc.date.available 2023-05-10T09:29:13Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation ȚURCANU (ȚÎBULAC), Inga. Procesele tehnologice comerciale în unitățile de comerț cu amănuntul (în baza datelor SRL „ANADINIC”, or. Chișinau). In: Tezele celei de-a 75-a conferinţă ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor și doctoranzilor, Universitatea Agrară de Stat din Moldova. Chișinău, 2022, p. 182. ISBN 978-9975-64-336-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-64-336-8
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/22745
dc.description.abstract Rezultatele prezentate se referă la esenţa şi importanţa proceselor tehnologice comerciale în comerţul detailist, în scopul asigurării continuităţii vânzării mărfurilor, creşterii nivelului de satisfacere a cererii consumatorilor şi majorării volumului vânzărilor, iar drept urmare, şi profitului unității de comerț. Scopul cercetărilor constă în cunoaşterea conţinutului procesului comercial-tehnologic în unităţile de comerţ cu amănuntul şi a operaţiilor principale ale acestuia. Pentru realizarea scopului propus au fost înaintate următoarele obiective: studierea structurii procesului comercial-tehnologic în unitatea de comerț cu amănuntul „ANADINIC” SRL; familiarizarea cu procesul de recepţie a mărfurilor și documentarea procesului de recepţie; conştientizarea importanței păstrării mărfurilor în unitatea de comerţ cu amănuntul pentru asigurarea continuităţii procesului de vânzare și a reducerii pierderilor; determinarea rolului pregătirii mărfurilor pentru vânzare şi a conţinutului acestei operaţii. Cercetarile au fost realizate în cadrul Departamentului Economie, Marketing și Științe socio-umane, ca obiect de studiu a servit unitatea de comerț cu amănuntul „ANADINIC” SRL și drept suport metodologic a servit lucrările științifice ale savanților economiști din țară și de peste hotare. Au fost folosite următoarele metode de cercetare: metoda observării, metoda de analiză și sinteză, metoda comparațiilor, metoda monografică. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Agrară de Stat din Moldova en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject comerț cu amănuntul en_US
dc.subject activități comerciale en_US
dc.subject unități de comerț en_US
dc.title Procesele tehnologice comerciale în unitățile de comerț cu amănuntul (în baza datelor SRL „ANADINIC”, or. Chișinau) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Browse

My Account